سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۸۸۷۸
سه‌شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۹

فکرشهر: نخستین اردوی آموزش بازی‌سازی در استان بوشهر با برگزاری ۵۰ ساعت آموزش رایگان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر صبح سه شنبه در این برنامه اظهار داشت: نخستین رویداد استعداد یابی بازی سازی (بوت کمپ) با حضور مربیان بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر برگزار شد.

عبدالرحیم افروغ افزود: این برنامه در ادامه برنامه‌ریزی انستیتو ملی بازی‌سازی برای کشف استعدادهای ناشناخته صنعت بازی در مناطق مختلف کشور و تربیت نیروی انسانی متخصص مورد نیاز این صنعت در مرکز شماره دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر برگزار شد.

وی اضافه کرد: این رویداد شامل ۵۰ ساعت آموزش فشرده بازی‌سازی با حضور نادر صدیق و محمد واثق به عنوان داور و مربیان حوزه فنی بازی‌سازی برگزار شد و به شرکت‌کنندگان در آن گواهینامه بازی‌سازی انستیتو ملی بازی‌سازی ارائه شد.

افروغ در خصوص تعداد افراد شرکت کرده در این رویداد و روند برگزاری آن اظهار داشت: ۱۰۷ نفر از جوانان استان بوشهر در این اردو پس از اتمام فرآیند آموزش‌ها در حوزه فنی و تشکیل تیم در سه روز اول این دوره، در قالب مسابقه بازی‌سازی (گیم‌جم) در دو روز پایانی این اردو به رقابت با یکدیگر پرداختند.

وی با معرفی برگزیدگان این رویداد بیان داشت: تیم اول شامل فاضل فاتحی، محمدامین خلیل‌خانی، رقیه سلطانی، محبوبه انتظامی، مریم خسروانیان، تیم دوم شامل محمدعلی زنده‌بودی، سید امیررضا محمدی، مصطفی ارشدی و تیم سوم شامل حسنعلی نجاتی، محمدامین مقدمی، فاطمه ربیعی، کوثر ربیعی، مریم میری است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر