جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی صبح امروز، ۱۶ روز پس از کناره گیری از سمت خود و یک روز پس از انتخاب جانشینش دار فانی را وداع گفت...
کد خبر: ۱۲۹۰۰۶
پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲

فکرشهر: رسانه ها و خبرگزاری های رسمی گزارش داده اند که «رستم قاسمی»، وزیر سابق راه و شهرسازی پس از تحمل یک دوره بیماری صبح امروز دار فانی را وداع گفت.

به گزارش «فکرشهر»، رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی صبح امروز، ۱۶ روز پس از کناره گیری از سمت خود و یک روز پس از انتخاب جانشینش دار فانی را وداع گفت و رسانه ها گزارش داده اند که نزدیکان رستم قاسمی این خبر را تایید کردند.

وی که ۱۶ روز پیش از وزارت راه کناره گیری کرده بود و روز گذشته «مهرداد بذرپاش» جانشین وی شده بود، در مسوولیت‌های قبلی خود نیز در وزارت نفت و قرارگاه خاتم‌الانبیاء حضور داشت.

رستم قاسمی، متولد ۱۵ اردیبهشت ۱۳۴۳ در روستای سرگاه از توابع شهرستان مهر، استان فارس بود. وی یک نظامی و سیاست‌مدار اصولگرا بود که در دولت سیزدهم به‌عنوان وزیر راه و شهرسازی و در دولت دهم (با ریاست جمهوری احمدی نژاد) و در سال های ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۲ نیز وزیر نفت بود. به نوشته رسانه ها، وی پس از تحمل یک دوره بیماری امروز، در ۱۷ آذر ۱۴۰۱ درگذشت.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
-
|
پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۶
عجب
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر