چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۹۰۴۱
پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۷

فکرشهر: معاون توسعه، ساخت و نگهداری راه های فرعی و روستایی سازمان راهداری کشور از تصویب ۳۱۶ میلیارد تومان اعتباری برای راه‌های روستایی استان بوشهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، خداداد مقبلی عصر پنج شنبه در بازدید از پروژه‌های راهداری شهرستان دشتی اظهار داشت: تکمیل محور ناصری به شنبه یکی از مطالبات چندین ساله مردم شهرستان است که با تزریق اعتبارات مورد نیاز این پروژه به طول هفت کیلومتر مجدداً فعال می‌شود.

معاون توسعه، ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری کشور افزود: فاز اول پروژه گزدراز-چاه حسین جمال به طول پنج کیلومتر با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال به مناقصه رفته است.

مقبلی ادامه داد: با توجه به ترافیک بالا در این محور انتظار داریم هر چه زودتر پروژه شروع شود.

وی تصریح کرد: برای رفع مشکل پل کردلان نیز باید مجموعه نفت در اجرای این پروژه مشارکت داشته باشند و ما نیز پیگیر این موضوع خواهیم بود تا برای همیشه مشکل مردم این روستا در فصل بارندگی برطرف شود.

مقبلی خاطر نشان کرد: پروژه باغان-سرچشمه از دیگر پروژه‌های مهم استان بوشهر و شهرستان دشتی است که هم اکنون پروژه فعال و ۵۰ میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات ملی به این پروژه تخصیص پیدا کرده است.

وی از اختصاص ۶۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی خبر داد و گفت: تا دهه فجر باید پنج کیلومتر از این پروژه تکمیل شود.

مقبلی یادآور شد: تاکنون ۳۱۶ میلیارد تومان اعتباری برای راه‌های روستایی استان بوشهر مصوب شده که ۲۰۰ میلیارد تومان آن تخصیص پیدا کرده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر