جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۹۰۵۱
پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱

فکرشهر: بعد از چهار روز سرگردانی مردم، مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندر بوشهر محدودیت ترافیکی در محدوده محل اجرای تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی بدلیل ادامه عملیات تکمیل پل را اطلاع رسانی کرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، تقاطع غیرهم سطح شهید سلیمانی بوشهر که در تیرماه سال ۱۳۹۷ برای ۱۸ ماه با اعتبار ۳۲ میلیارد و ۴۶۴ میلیون تومان آغاز و طبق برنامه زمانبندی در قرارداد باید در مدت ۱۸ ماه به اتمام می‌رسید، در پایان شورای پنجم شهر بوشهر فقط با ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی تحویل شورای جدید شهر شد.

این در حالی است که فقط طی یک سال و با رویکرد جهادی و انقلابی و پشتیبانی درخور توجه دولت سیزدهم و تلاش های شبانه روزی شهردار و شورای شهر، این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۷۴ درصدی همراه بوده که نشان از عزم جدی برای پایان این پروژه است.

اکنون و در حالی که روند اجرای پل در مراحل خاصی قرار دارد و نیازمند اعمال محدودیت های تارافیکی است شاهدیم که با تاخیر در اطلاع رسانی، زمینه مشکلات گسترده ای را برای همشهریان بوشهری ایجاد شده است.

بر اساس این گزارش، از روز دوشنبه هفته قبل و بدون اطلاع رسانی قبلی محور ورودی از میدان مطهری به سمت میدان بلوار طالقانی ( صلح آباد) یک طرفه شد تا خودروهایی که قصد این مسیر داشتند ناچار شوند از سمت بلوار امام علی (ع) به سمت میدان غدیر رفته و مسیر حدود ۱۵ کیلومتری در رفت و برگشت را طی کنند تا به مسیر اولیه خود بازگردند در حالی که با یک بنر ساده در مسیر قبل از ورودی به میدان مطهری می توانستند خودروها را به سمت خیابان آزادگان ( مشهور به فنس ) راهنمایی کنند.

این نوع بی توجهی ها، سبب ناراحتی گسترده مردمی شد که بدون اطلاع از این شرایط، طی این چهار روز وارد میدان مطهری می شدند و ناچار باید حدود ۱۵ کیلومتر را به شکل تنبیهی طی کنند تا وارد مسیر اصلی خود شوند.

امروز بالاخره و پس از چند روز تعلل، مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندر بوشهر از اعمال محدودیت ترافیکی در محدوده محل اجرای تقاطع غیرهمسطح شهید سردار سلیمانی خبر داد.

بر اساس خبری که واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری بندر بوشهر شامگاه پنج شنبه از قول مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندر بوشهر در پرتال خبری شهرداری قرار داده از محدودیت اعمال شده بدلیل اجرای عملیات تکمیلی تقاطع شهروندان برای گذر از تقاطع آزادی به مقصد بلوار آیت الله طالقانی خبر داده است.

اصغر صابر اعلام کرد: رانندگان می توانند از مسیر های جایگزین خیابان آزادگان و بزرگراه امام علی (ع) به عنوان محور جایگزین استفاده کنند.

وی بیان کرد: شهروندان در صورت ورود به سه راهی خیابان فنس برای گذر از میدان شهید مطهری می توانند از راه ورودی خیابان آزادگان و یا گذر امام علی(ع) استفاده کنند.

صابر ادامه داد: این محدودیت ترافیک تا اطلاع ثانوی تداوم داشته و در این رابطه از صبر و شکیبایی شهروندان برای اجرای این پروژه مهم و تاثیرگذار در روان سازی ترافیک در بوشهر کمال قدردانی و امتنان را داریم.

این که پروژه ای کلیدی در دولت دوازدهم پس از سه سال فقط ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در سال اول دولت سیزدهم با تلاش مدیران انقلابی استان و شهردار و شورای ششم شهر، ۴۲ درصد پیشرفت کرده است از دید مردمی که روزانه از این مسیر رد می شوند و ترافیک آزاردهنده اش را تحمل می کنند، قابل تقدیر است اما انتظار ندارند که این گونه بی توجهی به اطلاع رسانی، آنها را آزرده خاطر و ناراحت کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر