شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۹۰۶۷
جمعه ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳

فکرشهر: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: در عملیات مشترک پلیس بوشهر و فارس مأموران موفق به دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۹۷ کیلوگرم مواد مخدر شدند.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ موسی کرمپور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یکی از قاچاقچیان مواد مخدر که قصد انتقال مواد مخدر را از یکی از استان‌های جنوبی به استان فارس دارد، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مشخص شد قاچاقچی مورد نظر ضمن تهیه مقدار قابل توجهی مواد مخدر قصد دارد با خودروی سواری سمند آن را از محورهای مواصلاتی استان فارس انتقال دهد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر ادامه داد: با حضور اکیپ عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس، خودروی حامل مواد مخدر در ورودی شهر شیراز شناسایی و در یک عملیات منسجم و موفق، خودرو توقیف و به مقر انتظامی دلالت داده شد.

سرهنگ کرمپور بیان کرد: مأموران در بازرسی از این خودرو، مقدار ۹۷ کیلو گرم مواد مخدر تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر خاطر نشان کرد: برخورد با سوداگران مرگ، از برنامه‌های محوری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در سال جاری است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر