جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۹۰۷۰
جمعه ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷

فکرشهر: حداد عادل در مراسم پاسداشت شهدای مدافع امنیت گفت: رسانه‌های نیابتی در قضایای اخیر اذعان داشتند که با دروغ‌پراکنی به دنبال بر هم زدن امنیت هستند. اغتشاشگران با اقدامات وحشیانه، آبروی خود را بردند و مردم هم نسبت به آنها اعلان برائت کردند.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، غلامعلی حداد عادل در مراسم پاسداشت شهدای مدافع امنیت که امشب با حضور جمعی از خانوادۀ محترم آن شهدا در مسجد جامع نارمک برگزار شد، با اشاره به اینکه این میدان گسترده‌ای که دشمن در مقابل شما آراسته، حکایت از عظمت انقلاب دارد، گفت: اگر این انقلاب، نیرومند و عظیم نبود، تمام کفر و تمام استکبار دست به دست هم نمی‌دادند تا جلوی آن را بگیرند. دشمنان طی این چهل سال اخیر هر کاری که توانستند برای ضربه به این انقلاب از خود بروز دادند و برای ملت ایران مشکلاتی ایجاد کردند، اما به هدف اصلی‌شان یعنی براندازی نرسیدند. جنگ تحمیلی را رقم زدند و تحریم‌هایی را علیه ملت ایران وضع کردند، اما باز می‌بینند مردم در صحنه‌اند.

وی حضور ایران در پیمان شانگهای، حضور قدرتمند در قفقاز، ساخت فضاپیما، ساخت موشک‌های نقطه‌زن و افتخارآفرینی در عرصه‌های علمی ورزشی را از مواردی خواند که ایران اسلامی در شرایط تحریم به این افتخارات دست یافت و ادامه داد: دشمنان هرچه منتظرند تحریمها اثرگذار شود، اما می‌بینند ایران مدام در حال پیشرفت است. آنها به خیال خود پنداشتند مردم از انقلاب فاصله گرفتند، اما می‌بینند مردم در صحنه هستند. دشمن می‌بیند روح انقلاب به نسل سوم و چهارم رسیده است. ایران اسلامی با یاری جوانان خود موشک‌های نقطه‌زنی می سازد که چند هزار کیلومتر آن طرف‌تر، دشمن را زمین گیر می‌کند، از این جهت دشمن عصبانی است.

حداد عادل روی آوردن دشمن به جنگ شناختی و ادراکی را رویکرد جدید دشمن در جنگ نرم دانست و گفت: دشمنان که در میدان‌های مختلف خود را شکست‌خورده دید، یک جنگ ادراکی و شناختی در فضای مجازی ایجاد کرد. با دروغ‌پردازی، بهانه‌سازی و با جاسوسی سعی دارند این کشور را نا امن جلوه دهند. از 25 شهریور که آن واقعه تلخ برای مرحوم امینی اتفاق افتاد، آتش کینۀ خود را نشان دادند. الحمدلله نیروی انتظامی و بسیج و مردم پای کار آمدند. رهبری فرمود دست دشمن در این قضایا آشکار است.

وی افزود: فتنه، فضایی غبارآلود است. به موقعیتی می‌گویند که حق و باطل را نتوان تشخیص داد. در شرایطی که رسانه‌های نیابتی آشکارا از ورود اسلحه به ایران و تجزیه‌طلبی صحبت می‌کنند، دیگر به این شرایط، فتنه اطلاق نمی‌شود، چرا که همه چیز آشکار است. آنها در قضایای اخیر اذعان داشتند که با دروغ‌پراکنی به دنبال بر هم زدن امنیت هستند. اغتشاشگران با اقدامات وحشیانه، آبروی خود را بردند و دستشان برای مردم رو شد؛ لذا نسبت به آنها اعلان برائت کردند.

حداد عادل با اشاره به اینکه ایران به عنوان یک ابرقدرت، نفوذ خود را در منطقه به رخ قدرت‌های جهان کشیده است، گفت: این مقاومت را سردار سلیمانی و یارانش و با تبعیت از رهبر معظم انقلاب رقم زدند. سردار سلیمانی توانست معادلات منطقه را تغییر دهد و میدان را از دست دشمن تحویل بگیرد.

وی ادامه داد: اسرائیلی‌ها، سعودی‌ها و آمریکایی‌ها مدت‌هاست به یمن هجوم بردند، تا این کشور را از پای در بیاورند، اما آنها با الهام از انقلاب ایران اسلامی همچنان مقاومت می‌کنند؛ لذا جهان استکبار از انقلاب ایران عصبانی و ناراحت هستند. قصد دارند کانون اصلی مقاومت که ایران است، تضعیف کنند، اما این بار هم تیرشان به سنگ خواهد خورد. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر