پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۹۰۷۳
جمعه ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: آماده حمایت و پشتیبانی از طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری در تنگستان هستیم.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد لطفی پنجشنبه شب در جمع دانشجویان دانشگاه‌های شهرستان تنگستان ضمن تبریک روز دانشجو بیان کرد: بخش عمده‌ای از تحول‌خواهی و مطالبه گری دانشجویان باید به گونه‌ای باشد که با تحلیل درست حرکتی را ایجاد کنند تا جمهوری اسلامی با سرعت بیشتر و گام‌های بلندتری به سمت توسعه حرکت کند.

لطفی با بیان اینکه دانشجویان اکنون کار ارزشمند دانشجویان معترض به مسؤلین وقت آمریکا در شانزده آذر سال ۳۲ را به عنوان الگو قرار دهند، خاطرنشان کرد: وضعیت حال حاضر شهرستان تنگستان را که با گذشته مقایسه می‌کنیم، می‌بینیم که چقدر تغییرات و پیشرفت‌هایی نسبت به گذشته اتفاق افتاده است، به عنوان مثال در دهه شصت و در شرایط سخت تحصیلی آن زمان، شهدای دانشجو با چه سختی و همتی تحصیل کرده و در جبهه نیز حضور یافتند و اکنون مقایسه کنیم با شرایط و امکانات تحصیلی که در همین شهرستان ایجاد شده است و دانشجویان و محصلین می‌توانند از این ظرفیت‌ها بهره‌مند شوند.

مقام عالی دولت در تنگستان با اشاره به اینکه دشمن حتی در فوتبال و همین جام جهانی اخیر تمام تلاش خود را کرد که در این رشته ورزشی نیز به ما ضربه بزند، اضافه کرد: در بحث کرونا که یک ویروس دست‌ساز بود و توسط دشمن طراحی شده بود، دیدیم که خود آنها در این توطئه گرفتار شدند و ما در مقابله با این ویروس جز کشورهای موفق بودیم.

فرماندار تنگستان شرط داشتن آگاهی دانشجویان را داشتن تحلیل درست از گذشته، وضع موجود و آینده دانست و متذکر شد: دانشجویان اگر در حوزه‌های مختلف نقدهایی را مطرح می‌کنند، قطعاً آن نقد فراگیر نخواهد بود و نباید به صورت کلی‌گویی مطرح شود.

وی افزود: نسل امروز و متولدین ده‌های هفتاد و هشتاد، اگر گذشته کشور ایران را نسبت به دهه‌های بعد از آن و حتی دهه به دهه مقایسه کنند، متوجه پیشرفت‌ها نسبت به گذشته خواهند شد.

لطفی در خصوص بهبود وضعیت اقتصادی و اشتغال شهرستان تنگستان تصریح کرد: ما در مدیریت شهرستان آمادگی کامل خود را برای پشتیبانی از طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاران و متقاضیان راه‌اندازی کسب و کارهای مختلف اعلام می‌کنیم.

وی یادآور شد: در اتاق ما به روی همه باز بوده و برای دیدار و نشست با دانشجویان عزیز، در هر زمان و مکانی باشد آمادگی داریم و شب‌های یک‌شنبه هر هفته را به دیدار با اقشار مختلف اختصاص داده و تا الان نیز چندین نشست با اهالی ورزش، هنرمندان، فعالین سیاسی و …در دستور کار داشتیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر