پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۹۱۶۹
شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مسئولان برای رفع محرومیت‌های روستای راهدار دشتستان تلاش بیشتری داشته باشند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح شنبه در بازدید از روستای راهدار اظهار داشت: حضور مسئولان در جمع مردم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و می‌تواند ضمن شناسایی مشکلات در رفع آنها نیز تأثیرگذار باشد.

وی مردم داری را یک ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: مردم داری و خدمت به مردم عبادت است و همین نشست‌های ساده مسئولین با مردم و تعامل، بسیاری از مشکلات را حل می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: روستای راهدار سابقه کهنی دارد و وجود خانواده‌های مستمند در این روستا، زیبنده شما و شهرستان دشتستان نیست.

وی ادامه داد: طی جلسه‌ای با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)، قرار بر این شد که این کمیته در زمینه‌های مختلف از جمله تعمیر منازل مددجویان و مستمندان روستا، تأمین جهیزیه مددجویان، تأمین یخچال، فرش و ارزاق از جمله مرغ برای مددجویان و مستمندان روستا و … به مستمندان این روستا رسیدگی و خدمات ارائه دهد.

در این دیدار مردم روستا به صورت چهره به چهره و از نزدیک مسائل و مشکلات خود از جمله اشتغال، وضعیت محیط زیست و رفع آلایندگی، مسئولیت‌های اجتماعی کارخانه‌های واقع در روستا، فضای سبز، رسیدگی به مستمندان روستا، وضعیت جاده و … را با آیت الله صفایی بوشهری در میان گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با حضور در روستای راهدار از توابع شهرستان دشتستان استان بوشهر ضمن بازدید، با مردم این روستا دیدار و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

در ابتدای این بازدید طی جلسه‌ای که با حضور آیت الله صفایی بوشهری، مدیرکل کمیته امداد استان، فرماندار دشتستان، دهیار و اعضای شورای اسلامی و جمعی از معتمدین در حسینیه پنج تن آل عبا این روستا برگزار شد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ضمن بررسی مسائل و مشکلات، دستوراتی در جهت رفع این مشکلات و موانع به مسئولان مربوطه ارائه کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر