جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۹۲۷۳
يکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۵۳

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتی گفت: در عملیات مأموران انتظامی شهرستان دشتی، سه توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و ۳۶ کیلوگرم مواد مخدر تریاک کشف شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سرهنگ سیدعلی مهدیان ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان دشتی در اجرای طرح کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون و یک دستگاه خودروی سواری سمند مشکوک و آنان را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی با اشاره به توقیف خودروها و دستگیری چهار نفر متهم در یک عملیات پلیسی افزود: مأموران در بازرسی از خودروهایی توقیفی، ۳۶ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به گونه‌ای ماهرانه در داخل خودروها جاسازی شده بود، کشف کردند.

سرهنگ مهدیان بیان کرد: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی، به دستگاه قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی با تاکید بر اینکه اقدامات پلیسی برای مبارزه و ناامن کردن فضا برای فعالیت توزیع کنندگان مواد مخدر است، گفت: اقدامات مقابله‌ای و ایجابی به طور همزمان در دستور کار پلیس بوده و در این عرصه نیازمند همکاری و همراهی همه آحاد جامعه و سازمان‌ها هستیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر