سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۹۳۱۰
يکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: رصد و مقابله هوشمندانه با تهاجم‌های فکری و رسانه‌ای ضروری است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، اکبر پورات عصر یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار داشت: شاهد تلاش‌های بسیار خوبی از سوی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در عرصه فعالیت‌های فرهنگ و مذهبی هستیم.

وی رصد و مقابله هوشمندانه با تهاجم‌های فکری، تبلیغی، رسانه‌ای و فرهنگی دشمنان انقلاب و کشور را از رسالت‌های سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: برنامه ریزی متناسب با راهبردهای دشمن در تهاجم فرهنگی علیه ایران ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اضافه کرد: برای مقابله با این تهاجم، امروز باید متناسب با راهبرد دشمن برنامه ریزی و هدف‌گذاری شود.

وی تاکید کرد: همه دستگاه‌های فرهنگی استان بوشهر در این مسیر در کنار تبلیغات اسلامی خواهند بود.

پورات اضافه کرد: قرارگاه عفاف و حجاب استان بوشهر اقدامات ارزشمندی را اجرایی کرده و کمیته‌های هفتگانه این قرارگاه احیا شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ضمن قدردانی از اقدامات اثر گذار حجت الاسلام محمدرضا طاهری مدیرکل پیشین تبلیغات اسلامی استان بوشهر برای حجت الاسلام قادری برای فعالیت در این مسیر آرزوی موفقیت کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر