پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۹۳۷۳
دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۲

فکرشهر: مراسم تجلیل از داوطلبین فعال سلامت در شهرستان جم با اجرای برنامه های متنوع برگزار و در پایان از این داوطلبین برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، رئیس شبکه بهداشت و درمان جم بعد از ظهر دوشنبه در مراسم تجلیل از داوطلبین سلامت فعال در شهرستان جم با بیان اینکه خدمات حوزه سلامت گسترده است اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های بارز حوزه بهداشت، رایگان بودن بخش عمده‌ای از خدماتی است که کارکنان در مراکز بهداشتی به مردم ارائه می‌کنند.

احمد قاسمی با تأکید بر اینکه تحقق اهداف حوزه سلامت تنها با مشارکت اجتماعی امکان‌پذیر است افزود: وزارت بهداشت به‌تنهایی قادر نیست که اهداف و برنامه‌های حوزه سلامت را در سطح جامعه محقق کند و نیازمند مشارکت حداکثری مردم و دستگاه‌های اجرایی است.

وی با بیان اینکه نباید به حوزه بهداشت، نگاه سطحی‌نگر داشت خاطرنشان کرد: تأثیر خدمات ارائه شده در خانه‌های بهداشت و پایگاه سلامت در آینده مشخص‌شده و اقدامات مراقبتی و پیشگیرانه، نقش اساسی در کاهش بیماری‌ها و پرداختی از جیب می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان جم افزایش سطح سواد سلامت مردم را یکی از مهم‌ترین اقدامات داوطلبین سلامت دانست و گفت: افزایش سطح سواد دانشگاهی ملاک بر آگاهی از حوزه سلامت نیست و نیاز است که افراد با مطالب بهداشت نیز آگاه‌سازی شوند.

قاسمی با تأکید بر اهمیت گسترش فرهنگ سلامت در بخش‌های مختلف جامعه، افزود: نیاز است که با بهره‌گیری از روش‌های نوین اطلاع‌رسانی، آخرین مطالب حوزه سلامت با شیوه‌های نوین به جامعه هدف منتقل شود.

در این مراسم برنامه‌های متنوعی اجرا شد و در پایان از داوطلبین سلامت فعال شهرستان جم تقدیر شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر