جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»
فکرشهر: تمام استرس و ترس من این است که تیم شریف کرواسی و برزیل به فینال برسند و مردان تا قسمتی از ابری ما به جای دیدن گل و پنالتی، فقط پشت دروازه ها را ببینند یا بدتر از آن یک داور بانو را برای بازی فینال انتخاب کنند...
کد خبر: ۱۲۹۵۰۲
سه‌شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳

فکرشهر- خانوم کوچیک: من فوتبالی نیستم اما از آنجا که صدا و سیما بازی کاستاریکا و آلمان را پخش نکرد و باعث شد همسرم دق کند، هم به فوتبال علاقه مند شدم و هم باعث شد بازی های تیم ملی فوتبال ایران را با طیب خاطر دنبال کنم. 

خوب که تحقیق کردم، متوجه شدم ناظرين پخش صدا و سیما مهم‌ترین خدمت را به مردم شریف کشورم می‌کنند. این که گناه نمی‌کنند و در نگاه اول آلوده نمی‌شوند عالی است اما نکته مهم تر این است که باعث می شود آقایان (البته تا قسمتی ابریِ آقایان) از فوتبال لذت ببرند و دیگر به تماشاگرنماهای فقیری که وسع مالی شان کم است نگاه نمی‌کنند {چون از سر تنگدستی نمی‌توانند لباس های کامل بخرند و مجبور هستند لباس های کوتاه و ارزان بخرند}.

تمام استرس و ترس من این است که تیم شریف کرواسی و برزیل به فینال برسند و مردان تا قسمتی از ابری ما به جای دیدن گل و پنالتی، فقط پشت دروازه ها را ببینند یا بدتر از آن یک داور بانو را برای بازی فینال انتخاب کنند.

آن وقت اگر گزینه یک، فینال باشد ناظرين محترم زحمت زیادی خواهند کشید و برای خدمت بیشتر نمی‌توانند یک دست به آب معمولی روند، چون ممکن است ذره ای سر دوربین کج شود و تماشاگران فقیر را نشان دهد و اگر گزینه دوم که همانا استفاده غیرشرعی از بانوان برای مسابقه فینال باشد، بی شک همان ترفند همیشگی کارساز خواهد شد که به گیرنده های خود دست نزنید چون اختلال در پخش بازی هاست!

‌پیشنهاد می کنم در صورت وجود این دو گزینه، حتما توسط اخبار بیست و سی اعلام شود به دلیلِ {آقا اصلا دلیل برا چی} آنچه تشویق اذهان عمومی است، سازمان صدا و سیما فیلتر و مسابقات فوتبال از ایتا و سروش یا نهایتا روبیکا پخش خواهد شد.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر