جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۹۵۹۰
چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰

فکرشهر: مدیر کل مرکز بودجه و پایش عملکرد وزارت بهداشت گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه‌های حوزه سلامت استان بوشهر تامین می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سید جواد طبائیان عصر چهارشنبه در حاشیه همایش مدیران بودجه و مالی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در بوشهر اظهار داشت: منابع خوبی برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در نظر گرفته‌شده است.

وی افزود: افتتاح اورژانس هسته‌ای از بزرگ‌ترین افتخارات دانشگاه بوده، همچنین بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان با ۲۵ درصد و دانشکده پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی از عمده پروژه‌های نیمه‌تمام دانشگاه علوم پزشکی بوشهر هستند.

وی تصریح کرد: در سال جاری بیش از ۵ هزار تخت بیمارستانی در حال افتتاح است که تعدادی از این تخت‌ها نیز در اختیار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر قرار خواهد گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز گفت: در برنامه هفتم توسعه که در حال نگارش است بایستی جایگاه و نقش سلامت بیش‌ازپیش دیده شود و آن چیزی که حق مردم است را ادا کنیم.

حسن ملکی‌زاده افزود: مباحث و مشکلاتی که در مسیر پیشرفت حوزه سلامت وجود دارد باید شناسایی و مرتفع شوند.

وی تصریح کرد: مباحث ارتقا بهره‌وری، مدیریت هزینه و افزایش درآمدها که محور این همایش است می‌تواند کمک‌حال ما در ارتقای خدمات حوزه سلامت بوده و منجر به تعالی خدمات وزارت بهداشت و درمان شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان داشت: جذب اعتبار از محل صندوق توسعه به دستور مقام معظم رهبری، کنترل بیماری کرونا، تعرفه گذاری خدمات پرستاری و طرح دارویار از جمله اقدامات ارزشمند وزیر و مدیران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

همایش دو روزه مدیران بودجه و مالی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و سازمان‌های وابسته به وزارت بهداشت باهدف پایش عملکرد و بررسی تهیه و توزیع منابع و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در حال برگزاری است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر