پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۹۶۹۷
جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۷

فکرشهر: فرمانده کل سپاه پاسدارن گفت: همه دشمنان در دنیا علیه ملت ایران به میدان آمدند و این حضور دشمن، روشن و واضح است؛ در این میدان فتنه علیه ایران همه دشمنان دیده می‌شوند که در صفوفی به هم فشرده در میدان حاضر‌ند.

به گزارش «فکرشهر» به نقل از سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه ‌در همایش اقتدار در سایه ولایت در جمع گردان‌های طلاب روحانیون تیپ مستقل 83 روحانیون رزمی تبلیغی امام صادق (ع) در مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: در سختی‌ها و حوادث مختلف، طلاب رزمی تبلیغی در عرصه خدمت‌رسانی به مردم و آرام کردن دل‌ها به صحنه می‌آیند.

وی با بیان اینکه در دوران کرونا اقداماتی که حتی خانواده بیماران از پذیرش آن امتناع می‌کردند، طلاب به میدان خدمت و یاری رساندن به بیماران آمدند و این امر خصلت کسانی است که در مکتب اهل بیت تربیت شده‌اند، افزود: با حضور گسترده طلاب در صحنه دفاع از اسلام، هیچ قدرتی به خود اجازه خدشه وارد کردن به این دین الهی را نمی‌دهد.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه امروز هدف دشمنان از میان برداشتن انقلاب اسلامی ایران است و باید متوجه باشیم که امروز شرایط عادی نیست، بلکه خطیر و تعیین‌کننده است، تصریح کرد: همه دشمنان در دنیا علیه ملت ایران به میدان آمدند و این حضور دشمن، روشن و واضح است؛ در این میدان فتنه علیه ایران همه دشمنان دیده می‌شوند که در صفوفی به هم فشرده در میدان حاضر‌ند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه در عرصه مقابله با جمهوری اسلامی صهیونیست‌ها، آمریکا، انگلیس و فرانسه و سعودی نیز دیده می‌شوند که البته قلوب آنان با هم نیست، بیان داشت: دشمنان نسبت به دروغ‌هایی که می‌گویند به باور رسیدند و آنان اولین قربانی دروغ‌های خود هستند؛ البته باید بدانیم که دشمنان قدرتی کوچک‌تر از آن چیزی که نشان می‌دهند، دارند.

وی با بیان اینکه امروز فتنه آشکار است و ابهامی در آن وجود ندارد و صحنه قابل تشخیص است و ابتدا و انتهای آن نیز روشن شده است، ادامه داد: انقلاب اسلامی وسعت یافته و قدرت اسلام وسیع شده ‌و حاکمیت اسلام پس از هزاران سال قدرتی بر روی زمین ساخته است و این موضوع دشمنان را آزار می‌دهد؛ امروز اسلام ضعیف نیست و در این سال‌ها بار‌ها دشمنان شکست خورده‌اند که جنگ نظامی و عرصه مقابله با داعش از جمله آنان بوده است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمن هرچه میدان برای ایجاد نابودی ما ساخت در آن عرصه قدرتمند شدیم که سال‌های دفاع مقدس از جمله آن است و قدرت نظامی امروز ایران که فقط بخشی از آن دیده شده از همین تجربه است، گفت:‌ امروز نیاز‌ها و تجهیزات نظامی را خودمان می‌سازیم که اگر تحریم نبود به این توفیق‌ها دست نمی‌یافتیم و نیرومند نمی‌شدیم.

وی با بیان اینکه وقتی در عرصه ساخت لوازم خانگی خودکفا شدیم، پیام دادند که پول‌های بلوکه شده ایران را برمی‌گردانیم به شرط اینکه خرید لوازم خانگی آنان را بخریم، افزود: وقتی توتال و دیگران احداث فاز‌های پارس جنوبی را ترک کردند، ما آن را ساختیم و ستاره خلیج فارس محصول قهر دشمن بود و کاش زودتر رفته بودند و این اقدام سریع‌تر انجام می‌شد.

فرمانده کل سپاه گفت: روزی پدیده تکفیر را برای ارائه اسلام آمریکایی و بی‌رحم در دنیا منتشر کردند که این عرصه فرصت درخشش و نفوذ منطقه‌ای ایران را سبب شد و امروز میدان جهاد در اختیار قدرت‌های جبهه مقاومت است. فتنه اخیر نیز به فرصتی برای استحکام پایه‌های انقلاب تبدیل خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر