جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
۲ انتصاب جدید در استان؛
فکرشهر: استاندار بوشهر با صدور احکام جداگانه‌ای، سرپرست مدیریت بحران استانداری و سرپرست فرمانداری شهرستان دیلم را منصوب کرد...
کد خبر: ۱۳۰۰۹
سه‌شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱

فکرشهر: استاندار بوشهر با صدور احکام جداگانه‌ای، سرپرست مدیریت بحران استانداری و سرپرست فرمانداری شهرستان دیلم را منصوب کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، مصطفی سالاری با صدور حکمی حسن اسماعیلی را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان دیلم منصوب کرد.
\n 
\nوی در این حکم خطاب به حسن اسماعیلی آورده است: با عنایت به مراتب تعهد و تجربه به موجب این ابلاغ به‌عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان دیلم منصوب می‌شوید.
\n 
\nاستاندار بوشهر در این حکم تاکید کرده است: امید است با استعانت از خداوند متعال و با بهر‌ه‌گیری از قوانین و مقررات مربوطه در انجام وظایف محوله موفق باشید.

\n\n

مصطفی سالاری همچنین با صدور حکمی قاسم قائدی را به عنوان سرپرست مدیریت بحران استانداری بوشهر منصوب کرد.
\n 
\nوی در این حکم خطاب به قاسم قائدی آورده است: امید است با استعانت از خداوند متعال و با بهر‌ه‌گیری از قوانین و مقررات مربوطه در انجام وظایف محوله موفق باشید.

\n\n

به گزارش فکرشهر، اسماعیلی پیش از این فرمانداری عسلویه را بر عهده داشت که چند روز پیش جای خود را به  عبدالله نادری داده بود و قائدی نیز در سمت فرمانداری دیلم حضور داشت که با حکم سالاری جای خود را به اسماعیلی واگذار کرد و سرپرست مدیریت بحران استان شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر