جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر خبر داد؛
کد خبر: ۱۳۰۱۴۴
چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۷

فکرشهر: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: قرارگاه جوانی جمعیت و حمایت از خانواده ویژه جامعه کار و تولید استان بوشهر برای اولین بار در کشور راه اندازی می شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، مصدق کشاورزی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس سیاست کلی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که تکلیف شرعی اخلاقی و قانونی آحاد جامعه بخصوص دستگاه‌های اجرایی است، اجرای قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده ضروری است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر افزود: در همین راستا و با توجه به اینکه جمع کثیری از جمعیت استان بوشهر را جامعه‌ی کارگری تشکیل داده‌اند و اهمیت مقوله خانواده و جوانی جمعیت در بالندگی و نشاط جامعه، پیشرفت کشور و اقتدار ملی و همچنین جبران کاهش نرخ رشد جمعیت و باروری در سال‌های گذشته، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر تصمیم بر ایفای نقش جدی جامعه‌ی کار و تولید استان بوشهر در تحقق این آرمان مهم شده است.

وی ادامه داد: در خصوص مشوق‌های جوانی جمعیت و حمایت از خانواده اقدام به تدوین بسته حمایتی شده است که به تفکیک شهرستان و در تمامی واحدهای کارگری در یک بازه زمانی سه ماه عملیاتی می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر