شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سیدمحمد علی افشانی و سید مهدی صادقی با تصویب هیات وزیران به ترتیب به عنوان استانداران جدید استان فارس و قم منصوب شدند.\n\nبه گزارش فکرشهر، این خبر را پایگاه اطلاع رسانی دولت روز چهارشنبه منتشر کرد.\n\nحسینعلی امیری قایم مقام وزیر کشور پیش از این درباره ویژگی های سید محمد علی افشانی گفته بود: فرد پیشنهادی به دولت دارای سابقه و تجربه مدیریتی در بخش های مختلف نظام از جمله معاونت استانداری چند استان کشور است و دارای کارنامه قابل قبولی است.
کد خبر: ۱۳۰۴۸
چهارشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۱

فکرشهر: سیدمحمد علی افشانی و سید مهدی صادقی با تصویب هیات وزیران به ترتیب به عنوان استانداران جدید استان فارس و قم منصوب شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، این خبر را پایگاه اطلاع رسانی دولت روز چهارشنبه منتشر کرد.

\n\n

حسینعلی امیری قایم مقام وزیر کشور پیش از این درباره ویژگی های سید محمد علی افشانی گفته بود: فرد پیشنهادی به دولت دارای سابقه و تجربه مدیریتی در بخش های مختلف نظام از جمله معاونت استانداری چند استان کشور است و دارای کارنامه قابل قبولی است.

\n\n

وی خاطرنشان کرده بود: گزینه پیشنهادی برای استانداری فارس همچنین دارای سابقه درخشان است و در مسوولیت معاون وزیر توفیقاتی را کسب کرده و موفق به دریافت نشان سازندگی شده است.

\n\n

امیری با بیان این که افشانی سوابق فعالیت در بخش عمرانی را نیز در کارنامه خود دارد، تصریح کرده بود: استعلام های لازم برای وی پیشنهاد شده به عنوان استاندار فارس نیز اخذ شده و انتصاب در سمت استانداری برای وی بلامانع اعلام شده است.

\n\n

وی تاکید کرده بود: گزینه پیشنهاد شده برای استانداری فارس به هیات دولت هیچ گونه سابقه افراطی گری حتی در حد اظهار نظر نیز ندارد.

\n\n

به گزارش ایرنا، سید محمد احمدی که پیش از این مسوولیت استانداری فارس را برعهده داشت، اخیرا به منظور شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی با موافقت وزیر کشور از این مسوولیت استعفا داد. 

\n\n

قایم مقام وزیر کشور همچنین درباره سوابق سیدمحمد مهدی صادقی که به عنوان استاندار قم منصوب شده است، گفت: صادقی نیز دارای سوابق مدیریت در بخش های دیپلماسی، اقتصادی و اجتماعی است. 

\n\n

امیری از زحمات استانداران پیشین این استان ها نیز تشکر و قدردانی کرد. 

\n\n

پیش از این حجت الاسلام و المسلمین محمد صادق صالحی منش استاندار قم بود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر