جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۰۶۲۵
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۰

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: تهاجم ترکیبی دشمن علیه ایران اسلامی اگرچه از حمایت ۲۹ کشور برخوردار بود اما با هدایت رهبر معظم انقلاب در مدت ۷۰ روز همچون توطئه های قبلی آنها شکست خورد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز سه شنبه در گردهمایی انجمن اسلامی دانش آموزان دختر استان بوشهر بیان کرد: تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی ایران همواره با هجمه‌های متعددی روبرو بوده است اما با تدبیر و هوشمندی رهبر معظم انقلاب این تهاجم‌ها مدیریت و تبدیل به فرصت شده است.

وی عنوان کرد: هشت سال تهاجم سخت نظامی رژیم بعث عراق با همکاری اروپا، کشورهای ارتجاع منطقه، آمریکا و شوروی سابق نمونه‌ای از این هجمه‌ها بود که با رهبری امام خمینی و حضور مردم ایران در صحنه نبرد جهان استکبار شکست بررگی متحمل شد.

صفایی بوشهری ادامه داد: اقدامات ترورسیتی منافقان و اقدامات داعش و القاعده در بیرون مرزها نمونه‌هایی از تهاجم‌های نیمه سخت علیه انقلاب اسلامی بود که تبدیل به فرصت شد، طوریکه اکنون ایران بزرگترین قدرت منطقه است و دشمن اذعان دارد که در بحث خاورمیانه جدید تنها عامل ناموق بودن برنامه‌های آنها جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: در تهاجم نرم فرهنگی طراحی‌های متعددی با زمانبندی و برای نسل‌های مختلف برنامه ریزی کردند اما با هدایت رهبر معظم انقلاب این تلاش‌ها منجر به شکست شد و وجود جوانان مدافع حرم و دختران دانش آموز انجمن اسلامی نشان دهنده شکست استکبار در هجمه‌های نرم و فرهنگی برای تخریب هویت ملی و دینی ملت ایران است.

وی اضافه کرد: تهاجم سیاسی سال ۸ ، تهاجم اجتماعی در زمینه قومیت‌ها و مذاهب، تهاجم نرم اقتصادی و علمی و تحریم انواع فناوری و فرومول‌های علمی از دیگر هجمه‌هایی بود که همگی منجر به شکست شد و با جنبش فناورانه امروز ایران اسلامی از کشورهای پیشرو و ممتاز در عرصه علم است.

صفایی بوشهری گفت: هنگامی که دشمن از هجمه‌های متعدد نتیجه نگرفت در اغتشاشات اخیر تهاجم ترکیبی در پیش گرفته و حمایت‌های مالی بالایی از رسانه‌ها کرد اما در ۷۰ روز با شکست مواجه شد.

ولایت‌مداری و استقامت راه پیروزی در برابر هجمه‌های جهان استکبار است

صفایی بوشهری خطاب به دختران دانش‌آموز انجمن اسلامی استان بوشهر گفت: تهاجم مانند کوه می‌آید اما با ولایت‌مداری و استقامت مانند کاه از میان می‌رود.

وی توضیح داد: راه موفقیت در برابر تهاجم‌های مختلف و ترکیبی دشمن علیه ایران اسلامی استقامت در ولایت‌مداری و مجاهدت هوشمندانه و هدفمند با تهاجم در طریق هدایت او است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر