پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۰۶۴۲
چهارشنبه ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳

فکرشهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: با تامین ۶۶ میلیارد ریال اعتبار از سوی وزارت نفت مجموعه بین المللی ورزش‌‎های ساحلی در جزیره خارگ احداث می‎‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، کمال صالح احمدی روز چهارشنبه در نشست اعضای تیم ملی فوتبال ساحلی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: عملیات اجرایی احداث این مجموعه در دهه فجر سال جاری آغاز می‌شود که این مهم بدون تردید رونقی برای ورزش در جزیره خارگ خواهد بود.

وی بیان کرد: مجموعه استان بوشهر نگاه خیلی خوبی به ورزش‌های ساحلی و توسعه زیرساخت‌های آن دارند که این نگاه زمینه توسعه ورزش ساحلی در استان بوشهر را فراهم آورده است.

صالح احمدی ادامه داد: استان بوشهر نه تنها در رشته فوتبال بلکه در رشته‌‎های هندبال و والیبال ساحلی نیز جایگاه بسیار خوبی در هر دو بخش آقایان و بانوان به خود اختصاص داده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر یادآور شد: در راستای توسعه زیرساخت‌‎‌ها برای شهرهای ساحلی استان بوشهر نیز هماهنگی شده تا تمهیدات لازم با هدف نقش آفرینی بیشتر ورزشکاران آنها در عرصه‌های ملی و بین المللی فراهم شود.

صالح احمدی ادامه داد: اکنون رشته‎‌های مختلفی مانند تکواندو، کشتی و تنیس ساحلی در مسیر توسعه هستند که به فراخور این توسعه باید زیرساخت‎‌های موردنیاز آن در استان بوشهر احداث شود.

وی افزود: در استان بوشهر باید با الگوگیری از رشته فوتبال ساحلی سایر رشته های ساحلی نیز بتوانند موفقیت های این رشته را تکرار کنند.

اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی از ابتدای دی ماه در مجموعه دهکده گردشگری بوشهر برپا شده و تا هشتم این ماه تداوم دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر