جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۰۷۷۷
پنجشنبه ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰

فکرشهر: وزیر کشور با اشاره به اینکه ذخایر کالاهای اساسی به ۱۳۰ درصد می‌رسد، گفت: ارز فراوانی در کشور وجود دارد به مقداری که وقتی در بازار عرضه می‌شود خریدار کمتر از عرضه است.

به گزارش فکرشهر به نقل از فارس، احمد وحیدی وزیر کشور امروز مراسم تکریم و معارفه استاندار خوزستان اظهار کرد: بزرگترین نقطه قوت ملت ایران پس از ایمان به خدا و اعتقاد به مکتب اهل بیت، حضور مردم معتقد در میدان است که رمز موفق ما در همه عرصه‌ها از قبل انقلاب تاکنون است که منجر به شکست توطئه‌های دشمن می‌شود.

وی با گرامیداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی، گفت: در جای جای جهان به این شهید افتخار میکنند و برای ایشان مراسم گرفتند که میتوان سالروز حضور حماسی مردم در تشییع حاج قاسم را را یوم الله نامید.

وحیدی وی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم نقشه دشمن برای ناامید کردن مردم به سرانجام برسد تصریح کرد: آرام بودن خوزستان و عدم توجه به فراخوانهای دشمن، آنان را خشمگین کرد و ترور ناجوانمردانه را در ایذه رقم زدند.

وی ادامه داد:این نشان می‌دهد دشمن چقدر عصبانی است از اینکه ملت ما با آنها همرامی نکرد به ویژه در خوزستان، دشمن به ناآرامی در خوزستان چشم امید بسته بود ولی ناکام ماند.

وزیر کشور گفت: نرخ رشد اقتصادی استان خوزستان در سال گذشته ۲.۶ به نرخ ۵.۶ رسیده و درآمدهای گمرکی از ۴ هزار میلیارد به ۱۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.

وی با اشاره به پاکدستی و ساده زیستی خلیلیان، اظهار کرد: ایشان طول این مدت تلاش‌ها و زحمات فراوانی کشیدند از جمله زحماتی بسیار خوبی در مسئله متروپل، اربعین و زلزله داشتند و همیشه در میدان بودند هم چنین سفرهای متعدد رییس جمهور به خوزستان، نشان می‌دهد دولت پای کار است.

وحیدی با بیان اینکه دشمن با ایجاد نوسانات ارزی و جو روانی ، تلاش می‌کند مردم را ناامید کند،گفت: ارز فراوانی در کشور وجود دارد به مقداری که وقتی در بازار عرضه میشود خریدار کمتر از عرضه است و خدا را شکر ذخائر کالاهای اساسی تا ۱۳۰ درصد میرسد.

وی درباره استاندار جدید خوزستان گفت: آقای محراب پرتلاش، شناخته شده، دارای ارتباطات گسترده است و مسیر توسعه استان با قدرت و هماهنگی و کمک همگانی از جمله نمایندگان، نخبگان، علما و اقوام و... پیش خواهد رفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر