جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۰۷۹۱
جمعه ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸

فکرشهر: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: شهدای عزیز امنیت که این روزها به شهادت رسیدند به نوعی مدافعان حرم هستند چون از حرم جمهوری اسلامی در برابر توطئه داعشی هایی دفاع کردند که به زبان فارسی سخن می گویند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی شامگاه پنجشنبه در یادواره شهدای مدافع حرم فاطمیون و همزمان با سالگرد شهادت سپهد شهید حاج قاسم سلیمانی در مشهد افزود: این داعشی هایی که به زبان فارسی سخن می گویند تربیت شده همان سازمان هایی هستند که داعش و جبهه النصره را در عراق و سوریه ایجاد کردند، داعشی های اینجا یارگیری، تربیت شده و سازمان دهی شده اند تا به حرم اصلی ضربه بزنند.

وی گفت: به قول حاج قاسم کل جمهوری اسلامی حرم است و دشمنان خدا دیدند برای اینکه بتوانند به هدف خود برسند باید به حرم اصلی حمله کنند.

معاون رئیس جمهور خاطر نشان کرد: اگر فتنه ها و اغتشاشات در کشور ما دیده می شود، اگر سرمایه گذاری های گسترده از سوی عربستان، انگلیس، آمریکا، آلمان و سایرین برای راه اندازی شبکه های خبری و تجهیز و آموزش افراد برای خرابکاری صورت می گیرد و اگر شاهد تسلیح گروه های تجزیه طلب در کردستان و سیستان و بلوچستان هستیم و می بینیم حجم زیادی سلاح به داخل کشور قاچاق می کنند و بعد داعش مردم بی گناه را در حرم یک امام زاده به شهادت می رساند اینها به خاطر حضور و عرض اندام شهدای فاطمیون در سوریه و عراق بوده است.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: دشمنان با خود اندیشیدند که باید حرم اصلی را و حرمی که سایر حرم ها را محافظت می کند از بین ببرند و یا سست کنند، یا وادار به عقب نشینی کند.

وی گفت: آنها حاج قاسم را به این خاطر ترور کردند چون اگر این مجاهدان باشند نمی گذارند دشمنان از فلسطین تا کشمیر به اهداف خود برسند، اما کور خوانده اند؛ ظاهرا اینها هر کاری می کنند آخرش به نفع رشد و توسعه انقلاب اسلامی تمام می شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه اکنون انقلاب اسلامی جهانی شده است افزود: این مکتب امروز دلدادگان زیادی در همه جهان از شرق تا غرب عالم حتی در خود آمریکا و آمریکا لاتین به شکل منسجم و هم همدل در کنار خود دارد.

وی انسجام دلدادگان انقلاب اسلامی را برای دشمنان ناراحت کننده عنوان کرد و گفت: اخیرا در روزهای فاطمیه یک عده ای در یک کشور اروپایی مقابل دسته عزاداران فاطمیه می ایستند و توهین می کنند؛ اینها به خاطر مقابله با دلدادگان مکتب فاطمی و انقلاب اسلامی است.

شهدای فاطمیون شهید استقامت هستند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین با گرامیداشت شهدای لشکر فاطمیون اظهار داشت: نیروهای فاطمی که چند هزار کیلومتر دورتر از وطن و خانواده در راه اسلام مجاهدت می کنند در حقیقت مجاهدان در غربت هستند.

قاضی زاده هاشمی افزود: لقب شهید استقامت بواسطه همه سختی هایی شهدای فاطمیون در دوران زندگی خود تحمل کردند برازنده این شهدای عزیز است.

معاون رئیس جمهور اظهار داشت: این شهدا ایستادن بخاطر خدا را تمرین کردند و دستاورد آن حضور نیروهای فاطمی در دفاع از حرم آل الله و اهل بیت(ع) است.

قاضی زاده اضافه کرد: این مجاهدان بزرگ نشان دادند، اسلام مکتب انسان ساز است و افراد بزرگی را به عالم هدیه می کند، شهیدان فاطمیون در فرصت دفاع از حرم آل الله شناخته شدند، اینها اسطوره هایی بودند که خداوند رحمان در فرصت تاریخی تقابل بین خیر و شر ، پرده را از مقابل آنان کنار زد تا اینها شناخته شوند.

وی خاطر نشان کرد: همه سرویس های امنیتی اسرائیل، آمریکا، انگلیس، عربستان و ترکیه نیروهای مختلفی را از سراسر جهان در منطقه ما جمع کردند اما نیروهای فاطمی و سایر دوستانشان از پاکستان و گروه هایی مانند حیدریون با تجهیزاتی که قابل مقایسه با تجهیزات دشمنان نبود، تکفیری ها را از حرم حضرت زینب(س) عقب رانده و در نهایت با وجود همه پولهای زیادی که پای گروه های تکفیری ریخته شد، این دشمنان را شکست دادند.

معاون رئیس جمهور گفت: آنهایی که ادعا می کنند انقلاب اسلامی کاری نکرده است باید بالندگی انقلاب اسلامی را در چهره بچه های فاطمیون ببینند، امروز انقلاب اسلامی مرز ندارد و هر جا دین خدا در خطر باشد و یا مستضعفی در ظلم باشد انقلاب اسلامی آنجا حاضر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر