جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۰۸۲۰
جمعه ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۱

فکرشهر: فرماندار دشتستان با بیان اینکه جنگ امروز، جنگ شناختی است گفت: فتنه‌های دشمنان به شکل‌های جدید ادامه دارد.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد بنافی صبح جمعه در مراسم روز بصیرت و میثاق با ولایت در حسینیه حضرت علی اکبر علیه السلام محله شهر آب‌پخش اظهار داشت: دشمن دائماً در کمین ما است و متناسب به تحولات تغییر موضع می‌دهد.

وی اضافه کرد: دشمن در فتنه ۹ دی ماه سرمایه گذاری کرده بود و از یک طرف جامعه با تحریک احساسات به میدان آورد و با یک القای دروغین با الگوی انقلاب‌های رنگین که حتی رنگ و لیدر انتخاب کردند.

فرماندار دشتستان افزود: انقلاب‌های رنگی یک برنامه بود که آمریکا قصدشان این بود کشورها تغییر رفتار بدهند که در برخی کشورها موفق بودند و در برخی کشورها موفق نبودند. یک دروغ بزرگ که بستر آن انتخابات بود و محل آوردگاه آن انتخابات جمهوری اسلامی بود و آنقدر باید فضای انتخابات را رقابتی می‌کردند که دو قطبی شود.

بنافی ابراز داشت: برای دشمنان انقلاب اسلامی مهم نبود چه کسی برنده انتخابات می‌شود برای آنها این مهم بود که یک دروغ بزرگ را القا کنند تا براندازی از درون شکل گیرد و زمینه سازی اغتشاشات سراسری بر حاکمیت ایران فراهم شود.

فرماندار دشتستان افزود: یک جنبشی را سازماندهی کردند، در افکار عمومی مطالبه سازی کردند و شکل مطالبه این بود که ما باید حوزه اختیارات رهبری جمهوری اسلامی ایران را کم کنیم.

بنافی تصریح کرد: تلاش کردند که از طریق بمباران رسانه‌ای که نقش پیاده نظام را داشتند فضای جامعه غبار آلود کنند و همه اصحاب رسانه را آموزش دادند که چگونه بین افکار عمومی شکاف به وجود بیاورید و فضا طوری غبار آلود باشد که آماده یک القای دروغین آماده شود.

فرماندار دشتستان افزود: نماد سازی رنگ که رنگ سبز را انتخاب کردند، یک القا بزرگ در مقابل چشم هزاران ناظر انتخابات، برای مردم یک دروغ بزرگ را رسانه و به مردم القا کنید تا باور کنند.

بنافی افزود: یک انتخابات بی سابقه در ایران برگزار شد و ۴۰ میلیون نفر آن موقع که ۸۵ درصد ایران است شرکت می‌کنند و در طول تاریخ بی سابقه است و کام مردم ایران با این القا دروغین بزرگ تلخ کردند.

فرماندار دشتستان ابراز داشت: گفتند تقلب بزرگ رخ داده است و آقایان موسوی و کروبی به میدان آمدند و آن جمعیت با القای دروغ بزرگ به میدان آمدند. این نگاه که جمهوری اسلامی ایران دو راه بیشتر ندارد یا می‌آید و این دروغ بزرگ را قبول می‌کند و انتخابات را ابطال می‌کند، و فشار از داخل به جمهوری اسلامی زیاد خواهد شد یا رویکرد خشونت را ایران در پیش می‌گیرد.

وی افزود: برای غرب هر کدام از این اتفاقات روی می‌داد، پیروزی بود و پیامد آن یک جنگ خونین در پی خواهد داشت. جمهوری اسلامی ایران این دو راه را انتخاب نکرد و راه سوم را انتخاب کرد و نسخه تمام معادلات آنها را بهم زد و آن هم تبیین و بصیرت افزایی بود.

بنافی گفت: رهبری به میدان آمد و فتنه را عریان و برای مردم روشن کردن و مردم به میدان آمدند و فتنه بزرگ خاموش شد و این هنر ولایت فقیه است.

فرماندار دشتستان افزود: مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران یک رکن هستند، مقام معظم رهبری با بصیرت افزایی توده‌های مردم یکی پس از دیگری نگاه می‌کند و فتنه را حقیر و خفیف می‌کند و اینجا است که مردم که سرمایه اصلی این انقلاب هستند را آرام، آرام از صفوف فتنه جدا می‌کند و فرایند حداکثری مردم در دامن انقلاب و آن حماسه سه روزه در تاریخ رقم می‌زنند و فتنه به پایان می‌رسد و این هنر انقلاب اسلامی است که مردم را به میدان می‌آورد تا با رهبر خود میثاق ببندند.

وی بیان کرد: این روز مانند مثل تاسوعا و عاشورا است که ما هر ساله آن را گرامی می‌داریم، دشمن تاکتیک و شگردهای جدیدی را در حوزه تلفن همراه و زیر ساخت اینترنتی به میدان آورده تا بتوانند به درون انقلاب نفوذ کنند.

بنافی تاکید کرد: جنگ و فتنه کنونی، روایت گری غلط و دروغین از واقعیت جمهوری اسلامی است تا به مردم القا کنند که اقتصاد و تحریم‌های ظالمانه که به مردم ایران فشار بیاورند.

فرماندار دشتستان اظهار داشت: دشمن با همه ظرفیت و توان خود در حوزه رسانه‌ای در همه شرایط به میدان آمده و جنگ روانی و جنگ اقتصادی راه اندازی کردند برای جوانانی که جنگ را تجربه نکردند نارضایتی برای مردم و این جوانان به وجود بیاورند.

بنافی افزود: در کنار این کارشان اقدام عملی کرده و ضد انقلاب را هماهنگ کردند و همه مخالفان جمهوری اسلامی ایران در یک جبهه هماهنگ قرار دادند. تلاش برای شکاف در ایران یکپارچه و شکاف بین اقوام از دسیسه‌های دشمنان است. دشمن تلاش کرد مطالبات جوانان را تبدیل به یک انقلاب و اغتشاش و نهایتاً جنگ داخلی کند.

وی اظهار داشت: جنگ امروز، جنگ شناختی است و خواستند ایران را مجبور به قبول خواسته‌های خود کنند که باز رهبر معظم انقلاب اسلامی به میدان آمده و جهاد تبیین را روشن کردند و این پایان کار نیست و باید کار و تلاش کنیم مخصوصاً برای جوانان خود برنامه داشته باشیم و همه مسئول هستیم.

تقویت زیرساخت‌ها در دشتستان

فرماندار دشتستان اظهار داشت: تقریباً ۷۵ هکتار زمین به شهرک صنعتی برازجان الحاق شده است که داریم زیر ساخت آن را تکمیل می‌کنیم، به دنبال شهرک صنعتی دیگر هستیم، زمین‌هایی شناسایی کردیم و دنبال صدور مجوزهای آن هستیم.

بنافی افزود: در همین شهرستان دشتستان، کارهای خوبی در حوزه راه انجام شده که بخش اعظمی از آن در روستاها بوده است و نزدیک به ۳۰۰ کیلومتر راه نیاز به بهسازی داریم و در همین سال جاری برای ۱۲۰ کیلومتر هدف گذاری کردیم، که بخشی از آن در بخش آب‌پخش است.

وی با اشاره به تعریض مسیر ورودی شهر آب‌پخش خاطرنشان کرد: جاده آب‌پخش به حله مطالعات آن در حال انجام است و بنا داریم در دهه مبارکه فجر این مسیر را کلنگ زنی کنیم.

فرماندار شهرستان دشتستان اظهار داشت: تقویت همه بخش‌ها و رفع نقاط حادثه خیز را در برنامه داریم و در حوزه برق، که کمبود زیر ساخت‌ها در شهرستان دشتستان داشتیم، چهار ایستگاه باید اضافه می‌شد که یک ایستگاه در میاندشت راه اندازی و سه ایستگاه در حال برنامه ریزی است.

بنافی افزود: هر سال با چالش مشکل آب مواجه بوده ایم و شهرستان دشتستان یکی از وارد کنندگان آب هستیم. این موضوع امسال تبدیل به چالش نشده است. تخصیص از خطوط اصلی آب، مصرف بهینه و اصلاح شبکه، مدیریت منابع آب، ساماندهی رودخانه‌های فصلی در همه بخش‌ها در دستور کار است.

وی تاکید کرد: اما دشمن نمی‌خواهد ثبات اقتصادی در کشور جمهوری اسلامی صورت بگیرد و این بی ثبات ادامه داشته و ایران قوی نباشد و هراس دارد.

وی ادامه داد: دشمن از حوزه نظامی مأیوس شده است چون خون حاج قاسم میراث دار منطقه است. ایران عظیم با محوریت ولایت یک ارتش چند ملیتی مقاومت تشکیل داده است. شهدای مقاومت باعث اخراج امریکایی‌ها از منطقه شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر