جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۱۳۰۸۴۹
جمعه ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹

فکرشهر: رئیس کل دادگستری استان البرز از بازداشت شهردار و تمامی اعضای شورای شهر یکی از شهرهای شهرستان ساوجبلاغ به اتهام ارتشا خبر داد.

به گزارش فکرشهر از فارس، حسین فاضلی هریکندی، رییس کل دادگستری استان البرز، با اعلام خبر بازداشت شهردار و تمامی اعضای شورای شهر یکی از شهرهای شهرستان ساوجبلاغ به اتهام ارتشا، اظهارکرد: با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان البرز و دستورات مقامات قضایی دادسرای عمومی و انقلاب ساوجبلاغ، شهردار و تمام پنج عضو شورای شهر یکی از شهرهای شهرستان ساوجبلاغ به اتهام دریافت رشوه و تحصیل مال از طریق نامشروع بازداشت شدند.

وی افزود: این افراد رشوه ها را از اشخاصی که دارای ساخت و ساز غیرمجاز و بدون پروانه در سطح شهر و یا تغییرکاربری غیرمجاز در حریم شهر بودند و همچنین در پرونده های تخلفات ساخت و ساز مربوط به کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری، به صورت مستقیم و یا با واسطه در قالب ارز، سکه و پول نقد دریافت می کردند.

رئیس کل دادگستری استان البرز همچنین با اشاره به اینکه این پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است و احتمال احضار و بازداشت سایر افراد نیز وجود دارد تصریح کرد: با تکمیل تحقیقات، نتایج به اطلاع عموم خواهد رسید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر