جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۰۹۱۸
شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۷

فکرشهر: روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای اظهارات سردار اباذری پیرامون مواضع متفاوت برخی فرماندهان دوران دفاع مقدس پیرامون حوادث و جریانات داخلی را برداشت و تحلیل شخصی وی دانست و تاکید کرد: سردار اباذری مشاور فرمانده کل سپاه نیست.

به گزارش فکرشهر، در پی انتشار ویدیویی از سخنان سردار حمید اباذری در مراسم گرامیداشت شهدای یکی از مناطق استان مازندران و انتساب عنوان مشاور فرمانده کل سپاه به وی که مدعی مواضع متفاوت برخی سرداران و فرماندهان دوران دفاع مقدس پیرامون رخدادها، حوادث و جریانات داخلی شده است، روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای ضمن تکذیب عنوان مشاور فرمانده کل سپاه برای وی، اعلام کرد: آنچه در ویدیوی منتشر شده آمده است برداشت ، تحلیل و نظر شخصی سردار اباذری است که با واقعیات موجود انطباق ندارد.

به گزارش «انتخاب»، سردار حمید اباذری در یادواره شهدای خیابان فلسطین شهرستان ساری گفته بود: «به چشم دیدم سرداران بزرگ و فرماندهانی کم آوردند که لحظه به لحظه جنگ بودند و چه شجاعت‌هایی داشتند، کم آوردند و مقابل ارزش‌ها، آقایشان و نظام ایستادند. ما دیدیم سرداران بزرگ و مسئولین درجه یک این نظام بودند را دیدیم که کم آوردند. مقابل ارزش‌ها، آقا، نظام و مردم ایستادند. مردم از همه بصیرتر و فهیم‌تر هستند.»

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر