جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۰۹۷۰
يکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۷

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف 2 دستگاه خودرو و کشف کالای قاچاق در شهرستان دشتی خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سردار حیدر سوسنی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، عوامل انتظامی پاسگاه سنا در شهرستان دشتی حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک و طی یک عملیات پلیسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو ۱۵۱ دستگاه ویدئو پروژکتور قاچاق کشف کردند که طبق نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال ارزش این محموله بوده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به دستگیری یک نفر در جریان این پرونده از شهروندان خواست به محض مشاهده و حصول اطمینان از قاچاق کالا، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

توقیف محموله هدفون قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی نیز از کشف کالای قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: مأموران یگان امداد این شهرستان در اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا حین گشت زنی در محور خروجی شهرستان به سمت اهرم به یک دستگاه خودرو سواری مظنون و آن را متوقف کردند.

سیدعلی مهدیان افزود: مأموران در بازرسی از خودروی توقیفی انواع کالای قاچاق شامل هدفون، تجهیزات جانبی تلفن همراه بدون مدارک گمرکی کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی تصریح کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را چهار میلیارد ریال اعلام کردند و متهم با تشکیل پرونده به مراجع ذی صلاح معرفی شد.

وی گفت: مبارزه بی امان با قاچاق کالا یکی از اولویت‌های اصلی فرماندهی انتظامی شهرستان دشتی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر