جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۱۳۱۰۶۹
دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۴:۲۳

فکرشهر: هواداران در ورزشگاه اف سی سانتوس با پله اسطوره فقید برزیل خداحافظی کردند.

به گزارش فکرشهر، ایسنا به نقل از آس نوشت: تابوت پله، مهاجم سابق برزیل در میان حضور گسترده هواداران و شخصیت‌های برزیلی و غیر برزیلی وارد ورزشگاه اف سی سانتوس شد. تعداد زیادی از هواداران با اهتزاز پرچم در ورودی ورزشگاه منتظر بودند.

رسانه‌های محلی گزارش دادند که تابوت این فوتبالیست مشهور جهان روز دوشنبه حوالی ساعت ۴ صبح (به وقت محلی) به ورزشگاه اوربانو کالدیرا در منطقه ویلا بلمیرو رسید.

همانطور که در ویدئوها در شبکه‌های اجتماعی دیده می‌شد، هواداران زیادی با پرچم‌های به اهتزاز درآمده در جلوی در ورودی ورزشگاه منتظر بودند. کاروان با اسکورت پلیس و آتش نشانی از بیمارستان آلبرت انیشتین در سائوپائولو حرکت کرد.

تابوت قهرمان سه دوره جهان قرار است از ساعت ۱۰ صبح (به وقت محلی) در مرکز ورزشگاه گذاشته شود. تابوت پله زیر یک آلاچیق خواهد بود. ۸۰ صندلی در آن‌جا برای اعضای خانواده و دوستان او تعبیه شده بود. طرفداران از کنار تابوت عبور خواهند کرد تا برای آخرین بار با پله خداحافظی کنند. لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا، رییس‌جمهور جدید برزیل نیز در این مراسم حضور خواهد داشت.

قرار است این خداحافظی ۲۴ ساعت طول بکشد و روز سه‌شنبه یعنی فردا مراسم خاکسپاری برگزار خواهد شد.

ادسون آرانتس دو ناسیمنتو پله با ۷۷ گل در ۹۲ بازی ملی همچنان رکورددار گلزنی در تیم ملی برزیل است. با این حال نیمار هموطنش که ۳۰ ساله است نیز ۷۷ گل به ثمر رسانده است و به رکورد او رسید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر