پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۱۱۵۲
سه‌شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۸

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از افزایش ۲۵ درصدی کشف سرقت‌ها در این شهرستان طی سال جاری خبر داد و گفت: کیف قاپی در کنگان ۶۷ درصد کاهش یافت.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سرهنگ حمیدرضا حبیبی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انجام گشت زنی‌های هدفمند، تعامل و همکاری‌های مستمر با عوامل بسیج و راه اندازی گشت‌های رضویون در سطح شهر و عملکرد مضاعف شبانه روزی پلیس از راهکارهای اصولی تشکیل دهنده این موفقیت‌ها به شمار می‌رود.

وی آموزش، روز آمدی و تجزیه و تحلیل را از اثر بخشی مأموریت‌های پلیس دانست و ادامه داد: نظم و انضباط، اساس کار پلیس است و بدون شک داشتن انضباط معنوی، تعهد و مسئولیت پذیری، رضایتمندی شهروندان را در پی خواهد داشت و مأموریتی که بر اساس نظم و انضباط طراحی و برنامه ریزی نشود آن مأموریت توفیقی به دنبال نداشته و اقتدار پلیس را کاهش می‌دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان افزود: با افزایش توان علمی پلیس در رسیدگی به جرایم و اصول و قواعد اقدامات پیشگیرانه در ۹ ماهه سال جاری شاهد کاهش ۱۰۰ درصد وقوع سرقت مغازه و سرقت اتومبیل در این شهرستان هستیم.

وی با اشاره به کاهش ۶۷ درصدی وقوع کیف قاپی در این شهرستان طی سال جاری بیان کرد: وقوع سرقت قطعات اتومبیل نیز در این مدت ۳۳ درصد کاهش داشته است.

حبیبی از کاهش ۳۲ درصدی وقوع سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان طی ۹ ماهه سال جاری خبر داد و اضافه کرد: وقوع سایر سرقت‌ها در این شهرستان ۲۵ درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به افزایش ۵۵۰ درصدی کشفیات سرقت داخل اتومبیل تاکید کرد: کشفیات سرقت قطعات اتومبیل ۳۳۳ درصد و کشفیات سرقت موتورسیکلت ۶۷ درصد و کشفیات سایر سرقت‌ها ۲۵ درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی کنگان از شهروندان خواست به هنگام خروج از منزل ضمن اطمینان از وضعیت ایمنی درب‌ها و قسمت‌های ورودی خانه از قبیل پنجره‌ها، تراس و … منزل را به اشخاص مطمئن سپرده تا روزانه از وضعیت آن اطمینان حاصل نمایند و از نگهداری پول نقد و طلاجات بیش از اندازه و نیاز در منزل خودداری کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر