پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۱۲۳۱
چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۵

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۵۰ میلیارد تومان از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت برای استقرار آبفا در جزیره خارگ اختصاص یافت.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالکریم جمیری صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به نشست خود با مدیرعامل شرکت ملی نفت اظهار داشت: عدم استقرار آبفا در جزیره خارگ و انشعابات غیر اصولی آن مشکلات عدیده ای را ایجاد کرده و نارضایتی شدید شهروندان را در پی داشته است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: میزان بالای هدر رفت با در نظر گرفتن آب ورودی به شهر و سرانه مصرف روزانه برای هر نفر و همچنین سرازیر شدن فاضلاب به دریا و آسیب رسانی به محیط زیست از عمده ترین مشکلات عدم استقرار آبفا در جزیره خارگ است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم ادامه داد: از دوره نهم مجلس شورای اسلامی پیگیری‌های متعددی برای استقرار آبفا در جزیره خارگ صورت گرفت ولی به دلیل عدم همراهی دولتمردان اقدام مؤثری در این زمینه صورت نگرفت.

وی بیان کرد: از ابتدای این دوره از مجلس شورای اسلامی موضوع با جدیت دنبال شد و نشست‌های متعددی با وزیر نیرو، وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت برگزار شد.

جمیری بیان کرد: در نشست اخیر با مدیرعامل شرکت ملی نفت در خصوص عدم بهره گیری از نیروی متخصص و نبود امکانات و سخت افزار مناسب برای مدیریت توزیع آب و جمع آوری فاضلاب بحث و گفت و گو شد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با دستور خجسته مهر مقرر شد مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت جهت استقرار آبفا در جزیره خارگ اختصاص یابد و به زودی مقدمات انجام آن فراهم خواهد شد.

پیش از این نیز نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی مجوز اختصاص سه فروند شناور در مسیرهای بوشهر – خارگ و گناوه – خارگ را برای ساکنین جزیره خارگ دریافت کرده بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر