چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۱۴۳۵
پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: جهاد تبیین یکی از ضرورت‌های امروز جامعه است که جانبازان و خانواده آنان باید در این عرصه حقیقت انقلاب و دستاوردهای نظام اسلامی را بیان کنند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد محمدی زاده عصر چهارشنبه در همایش تجلیل از سرو قامتان ایثار استان بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، جانبازان و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس اظهار داشت: ایثارگران در همه سطوح مایه افتخار و عزت جامعه محسوب می‌شوند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه شهدای والامقام تا پای جان در مقابل دشمنان برای حفظ انقلاب اسلامی، تداوم اهداف امام راحل و مقام معظم رهبری ایستادند افزود: شهدا که با تاسی از سرور و سالار شهیدان جان خود را فدا کردند خانواده آنان ثابت قدم در تداوم این راه ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه موضوع ثابت در وصیت نامه شهیدان حفظ نظام اسلامی و تداوم راه امام امام راحل و مقابله با دشمنان است افزود: ایثارگران، خانواده شهیدان، جانبازان و خانواده این عزیزان سه موضوع حفظ انقلاب اسلامی، تداوم راه شهیدان، امام راحل و مقام معظم رهبری مورد توجه قرار دارند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه یاد و مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در تاریخ ماندگار است خاطر نشان کرد: حضور جانبازان و خانواده آنان در همایش سروقامتان ایثار نشان از تجدید پیمان آنان با شهدا و ادامه راه مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی است.

محمدی‌زاده با اشاره به توطئه‌های دشمنان در ۴۳ سال انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد: راه انقلاب اسلامی حق و اهداف دشمنان باطل است و همواره در طول تاریخ، باطل مقابل حق ایستاده است و همواره دشمنان شکست خورده‌اند.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن در فتنه اخیر، یادآور شد: ملت ایران جنگ نظامی را با پیروزی پشت سر گذاشت و پس از آن جنگ اقتصادی، فرهنگی، رسانه‌ای، روانی و اکنون ترکیبی ایجاد کردند که بدون شک همانگونه که دشمن در این اهداف و توطئه‌ها شکست خورده‌اند در جنگ اقتصادی هم نظام اسلامی ایران پیروز می‌شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر اهمیت جایگاه و اثرگذاری جانبازان و خانواده آنان در جامعه بیان کرد: جهاد تبیین یکی از ضرورت‌های امروز جامعه است که جانبازان و خانواده آنان باید در این عرصه حقیقت انقلاب و دستاوردهای نظام اسلامی را بیان کنند.

محمدی‌زاده حضور جانبازان و خانواده آنان در برنامه‌های صدا و سیما در راستای جهاد تبیین را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: با وعده الهی و عمل به وظیفه خود، بدون شک مکر و توطئه دشمن به خودشان بر می‌گردد و اکنون در برخی کشورهای اروپایی مشکلات آنان در عرصه‌های گوناگون مشاهده می‌شود و اعتراضات و تظاهرات مردم در کشورهای اروپایی علیه آنان هر روز گسترش می‌یابد.

در این آئین از جانبازان ۷۰ درصد، همسران و خانواده آنان تجلیل شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر