پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۱۴۴۸
پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹

فکرشهر: استاندار بوشهر ارتقای بهره‌وری در ادارات را یک ضرورت دانست و گفت: با راه‌اندازی مدرسه حکمرانی شهید بهشتی در بوشهر مدیران آموزش می‌بینند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد محمدی‌زاده صبح پنجشنبه در آئین گشایش راه‌اندازی مدرسه حکمرانی شهید بهشتی در بوشهر اظهار داشت: آموزش نقشی مهم، اساسی و تأثیرگذار در بهره‌وری و توسعه دارد.

وی با اشاره به جایگاه مهم آموزش در سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و اداری و خدماتی اضافه کرد: آموزش ضمن خدمت کارکنان و مدیران دستگاه‌های اجرایی یک ضرورت است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه آموزش ضمن خدمت در محل کار آثار مهم و مطلوب در پی دارد خاطرنشان کرد: از فرصت آموزش برای ارتقای بهره‌وری در ادارات باید به خوبی استفاده شود.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزش مقدماتی حکمرانی گفت: با راه‌اندازی مدرسه حکمرانی شهید بهشتی در بوشهر زمینه دوره‌های آموزش مقدماتی حکمرانی فراهم شده است.

محمدی‌زاده با بیان اینکه مدرسه حکمرانی شهید بهشتی وابسته به دانشگاه دفاع ملی است، خاطرنشان کرد: این مدرسه نقش مهمی در ارتقای سطح آموزش مدیران و افزایش تخصصی و بهره‌وری مدیریتی دارد.

وی یکی از مأموریت‌های اصلی مدرسه حکمرانی شهید بهشتی را ارتقای مهارت‌های مسئولان دانست و اضافه کرد: مدرسه حکمرانی شهید بهشتی به افزایش توانمندی مدیران کمک قابل توجهی می‌کند که از استقبال مدیران برای حضور در این مدرسه و آموزش قدردانی می‌شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه عمر مدیریت بسیار کوتاه و زودگذر است تاکید کرد: استفاده از این فرصت برای خدمات‌رسانی به جامعه هدف با آموزش تخصصی اثرگذاری قابل توجهی دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر