شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۱۴۷۳
پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۸

فکرشهر: رئیس هیات مدیره انجمن توانمندان صبور گناوه گفت: باتوجه به اینکه گشایش بازارچه " بهشت معلولان " با عرضه صنایع دستی و محصولات مشاغل خانگی این قشر در فضای باز با استقبال مواجه شده است، نیازمند فضای سرپوشیده و مناسب هستیم.

به گزارش فکرشهر، لیلا جهان آرا روز پنجشنبه در حاشیه برپایی این بازارچه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هدف از برپایی این بازارچه که به مناسبت گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر ، به همت این انجمن گشایش یافته است، حمایت از صنایع دستی و مشاغل خانگی معلولان و معرفی توانمندهای این قشر به جامعه است.

وی اظهارداشت: در این بازارچه ، محصولات و صنایع دستی معلولان جسمی حرکتی در حوزه مشاغل خانگی و مواد غذایی بومی در معرض دید عموم قرار گرفت و از فروش خوبی نیز برخوردار شدند.

جهان آرا گفت: باتوجه به شرایط آب و هوا استمرار فعالیت این بازارچه نیازمند فضای سرپوشیده و مناسب است.

رئیس هیات مدیره انجمن توانمندان صبور گناوه افزود:ِ یکی از اهداف این انجمن معرفی استعدادهای نهفته و توانمندی های معلولان و همچنین فراهم کردن زمینه حضور آنان در جامعه است که فعالیت های اجتماعی بستر ساز تحقق این مهم است.

وی بیان داشت: این انجمن با اجرای چندین برنامه توانسته معلولان زیادی را که چندین سال در منزل خود را دور از جامعه نگه می داشتند، ترغیب به حضور در چنین برنامه هایی کند که موجب رضایتمندی و روحیه بخشی و اشتیاق آنها به فعالیت شده است.

جهان آرا یادآورشد: تعداد ۵۰۰ معلول جسمی و حرکتی تحت پوشش این انجمن که در سال ۹۷ با اخذ مجوز از بهزیستی هم راستا با اهداف سازمان و توانبخشی در عرصه‌های مختلف این قشر ثبت و تاسیس شده است، قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر