جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۱۵۱۴
جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷

فکرشهر: تعدادی از قطار‌های محور تهران - مشهد و بالعکس به منظور رعایت ایمنی حذف گردید.

به گزارش فکرشهر، راه آهن جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به علت افزایش برودت هوا در محور مشهد، تعدادی از قطار‌های مسافری از برنامه حرکت حذف شدند.

در این اطلاعیه آمده است، با بهتر شدن شرایط آب و هوا، راه آهن جمهوری اسلامی سعی دارد با راه اندازی قطار‌های فوق العاده مسافران این مسیر را جابه جا کند.

هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر با سامانه 5149 _ 021 تماس بگیرند.

چهار قطار در مسیر مشهد- فریمان متوقف شدند

ایرنا نوشت: معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی گفت: حرکت چهار قطار در مسیر مشهد- فریمان بر اثر برودت هوای ۲۸ درجه زیر صفر در فریمان دیشب مختل شد که با تلاش پلیس مسافران این قطارها امدادرسانی و به مشهد منتقل شدند.

سرهنگ جواد جهانشیری افزود: دیشب با اعلام یخ زدگی کمپرسور قطارها در مسیر رفت و برگشت ،حرکت ۴ قطار مسافربری در فواصل مختلف مختل شد که با گزارش موضوع به فوریت های پلیسی ۱۱۰، دستورات ویژه از سوی فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی صادر و هماهنگی های لازم با آماده‌باش فرماندهی انتظامی شهرستان های فریمان، کاشمر و تربت حیدریه به عمل آمد.

وی اضافه کرد: در این عملیات ضربتی با هماهنگی تیم های امداد و نجات هلال احمر بلافاصله محموله پتو برای مسافران که گرفتار برودت هوا شده بودند، ارسال و با همت شرکت اتوبوسرانی مشهد ۴۰ دستگاه اتوبوس به منظور انتقال مسافران به مشهد و حرم مطهر رضوی اعزام شد.

سرهنگ جهانگیری افزود: در این عملیات تیم های پلیس راه آهن استان خراسان رضوی هماهنگی مناسبی برای بهره گیری از توان موجود به عمل آوردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر