چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۱۵۴۵
جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸

فکرشهر: امام جمعه موقت گناوه گفت: مسئولان و دست اندر کاران باید از نیروهای جهادی، قوی، انقلابی، کارشناس و توأم با عمل استفاده کنند.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام عبدالعلی بدری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گناوه با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: حضرت فاطمه (س) جز چهار زن برتر در جهان اسلام و همه عالم خلقت است.

امام جمعه موقت گناوه با اشاره به ۲۶ دی ماه سالگرد فرار شاه از کشور افزود: ملت بزرگ ایران با انقلاب شکوهمند خود اقدامی بی نظیر انجام داد و با این اقدام بزرگ ملت ایران شاه مجبور به فرار از کشور شد.

وی با گرامیداشت ۲۷ دی ماه سالروز شهادت فداییان اسلام و گرامیداشت یاد همه شهدای انقلاب، امنیت، مدافع حرم، دفاع مقدس بیان کرد: راه مستقیم راهی است که شهدا رفتند و دین اسلام تنها به واسطه خون شهدا در این راه احیا شده است.

وی تصریح کرد: خون امام حسین (ع) اسلام را بیمه کرد و خون همه شهدای انقلاب و در رأس آنها شهید سردار سلیمانی که اسلام را احیا کرد.

امام جمعه موقت گناوه با بیان اینکه اسلام با خون شهدا به دست آمده است گفت: در طول تاریخ حق و باطل همواره در مقابل هم قرار داشته‌اند و باطل هیچ گاه آرام ننشسته است و امروز نیز آرام نمی‌نشیند.

وی گفت: به تعبیر سخن رهبر کبیر انقلاب اگر دیدید که دشمنان با شما دشمنی می‌کنند بدانید که شما بر حق هستید و حق همواره پیروز است و امروز نیز دشمنی دشمنان اسلام با انقلاب اسلامی هر روز شدیدتر می‌شود و این توطئه‌ها با برنامه ریزی ها ادامه دارد اما همه این توطئه‌های دشمنان به شکست منجر شده است.

ملت‌های مظلوم باید همه باهم متحد شوند 

وی با اشاره به ۲۹ دی ماه روز غزه ادامه داد: ملت‌های مظلوم باید همه باهم متحد شوند و تا زمانی که متحد نشوند دشمنان به آنها اجازه نمی‌دهند حتی در خانه‌های خود سکونت کنند.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب بارها بر امر اتحاد و وحدت بین ملت‌های مسلمان تاکید فرموده‌اند و ملت ایران نیز در این زمینه هیچ گونه کوتاهی نکرده و همواره با اتحاد و همدلی پاسخگوی همه توطئه‌های دشمنان بوده است و توطئه‌های آنها را خنثی و نقش بر آب کرده است.

امام جمعه موقت گناوه با بیان اینکه اتحاد در جهان اسلام از مسائل مهم است و امروز این همه تفرقه و تشدد بین کشورهای اسلامی به دلیل توطئه‌های دشمنان اسلام است که در طول تاریخ کشورهای اسلامی را در مسائل مختلف مورد حمله قرار داده‌اند و نمی‌گذارند که امت اسلامی متحد شوند.

وی با اشاره به دیدار مقام معظم به جمعی از مداحان ادامه داد: فرمایشات مقام معظم رهبری هم برای مسئولان نظام و هم برای مردم راهگشا و جامع است و باید این سخنان ایشان را همواره بشنویم و به کار بگیریم.

حجت الاسلام بدری با توصیه به مسئولان بیان کرد: مسئولان و دست اندر کاران باید از نیروهای جهادی، قوی، انقلابی، کارشناس و توأم با عمل به کار بگیرند و این مسئله را همه مسئولان باید بدانند که در نظام جمهوری اسلامی کوچک‌ترین سهل انگاری مسئولیت دارد و در قیامت باید جوابگو باشند.

وی با بیان اینکه تاکید مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین است گفت: امروز ملت ایران اسلامی در حال جهاد است و از روزی که انقلاب پیروز شده است همه نیروهای انقلاب و ملت این جهاد ادامه دارد و هر کس برای رضای خدا در خدمت به مردم تلاش کند این جهاد است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر