شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۱۵۹۲
شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷

فکرشهر: استاندار بوشهر از سنددار شدن اراضی تصرفی در این استان تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایسنا، احمد محمدی زاده شنبه ۲۴ دی در جلسه بررسی وضعیت سنددار کردن اراضی مسکونی برخی مناطق استان اظهار کرد: مسئولان موظف هستند بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را به مردم به ویژه مردم مناطق محروم ارائه کنند تا رضایت خاطر مردم شریف استان فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه مردم در برخی از شهرهای استان سال‌هاست با مشکل سنددار کردن اراضی مسکونی مواجه هستند افزود: با تدبیر دولت سیزدهم، پیگیری زیادی برای رفع مشکل این اراضی انجام دادیم و با تلاش بی‌وقفه دادگستری و ثبت اسناد و دفتر فنی استانداری و مسکن و شهرسازی و سایر دستگاه‌های مرتبط، مقدمات کار انجام شده و تا پایان سال جاری، مشکل سنددار شدن اراضی مرتفع می‌شود.

استاندار بوشهر از سنددار شدن اراضی تصرفی در استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: اراضی تصرفی در واقع زمین‌هایی را شامل می‌شوند که سال هاست مردم در آن‌ها ساخت و ساز کرده و سکونت دارند، اما در اختیار دولت هستند و امسال با تلاش شبانه‌روزی و پیگیری جدی، این مشکل رفع و تا پایان سال، سندها واگذار می‌شود.

محمدی زاده گفت: اراضی تصرفی در شهرهای دلوار، خارگ، هلیله و بندرگاه، آبپخش، دیلم و عسلویه هستند که ان‌شاءالله این مشکل تا پایان سال حل می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر