شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۱۷۰۶
يکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۵:۴۷

فکرشهر: رئیس هیات فوتبال گناوه گفت: این شهرستان به عنوان میزبان تورنمنت چهارجانبه بین‌المللی فوتبال ساحلی (جام شهدای منطقه) با حضور تیم‌های خارجی و داخل کشور انتخاب شده است.

به گزارش فکرشهر، مهراب دشتی مکان روز یک‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این رویداد ورزشی بین المللی باهدف زنده نگه داشتن نام و یادشهدای شهرستان گناوه، پاسداشت خلیج همیشه فارس آبراه راهبردی که نقشی مهم در عرصه‌های مختلف برای کشورها دارد و توسعه ورزش‌های ساحلی، باحضور چهار تیم برگزار خواهد شد.

وی اظهارکرد: در این تورنمنت تیم المصافی از کشور عراق و دریانوردان بوشهر، شهرداری شهرکرد و شهدای حیات داوود گناوه حضور دارند.

دشتی مکان یادآورشد: این رقابت ها به مدت سه روز و از دوم بهمن ماه امسال در ورزشگاه شهدای خلیج فارس بندرگناوه برگزار می شود.

رئیس هیات فوتبال گناوه گفت: این شهرستان در حوزه ورزش های ساحلی تاکنون میزبانی چندین مسابقه از جمله فوتبال و والیبال بوده و به عنوان قطب فوتبال ساحلی کشور شناخته شده است.

وی افزود: شهرستان گناوه در فوتبال ساحلی به رشد و پیشرفت خوبی دست یافته و دارای چندین تیم فعال است که تعدادی از آنها در لیگ‌های کشور حضور یافته‌اند و به مقام‌های برتر نایل شدند.

رئیس هیات فوتبال گناوه بیان کرد: در سال جاری تیم شهدای حیات داوود گناوه به مقام قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی جوانان کشور و پاس جوان نیز به نایب قهرمانی مسابقات لیگ برتر رده امیدهای کشور نایل شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر