پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۱۳۱۸۰۴
دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳

فکرشهر: سرمربی آلومینیوم اراک از تماس‌های باشگاه‌های دیگر با بازیکنانش گلایه کرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایسنا، آلومینیوم اراک و گل‌گهر سیرجان امروز (دوشنبه) در چارچوب دیدار معوقه از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال به تساوی بدون گل رسیدند. سید مهدی رحمتی، سرمربی آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: ما با گل‌گهر بازی داشتیم که یک تیم خوب با کادر فنی خیلی خوب و مهره‌های باکیفیت زیادی است. ما سعی کردیم از همان ابتدا از بالا پرس کنیم و اجازه بازی‌سازی به آن‌ها ندهیم. در نیمه نخست موفق بودیم اما در نیمه دوم تعویض‌های گل‌گهر، شرایط را رفته رفته به سود این تیم کرد.

او افزود: ما در نیمه دوم به خاطر ۱۲۰ دقیقه‌ای که در بازی حذفی داشتیم، افت کردیم و نتوانستیم مثل نیمه اول باشیم. ما هفت، هشت دقیقه آخر هم به خاطر مصدومیت قائد رحمتی، ۱۰ نفره بازی کردیم. امیدواریم اتفاق خاصی برای قائد رحمتی رخ نداده باشد. ما باتوجه به لیست خروجی‌هایمان با کمبود بازیکن مواجهیم. در هفته گذشته چهار بازیکن تیم امید با ما تمرین کردند که نمایش خوبی داشتند و به تیم ما اضافه شدند. سعی می‌کنیم از بازیکنان جوان و بومی اراکی استفاده کنیم تا جای بزرگانی مانند میثم مجیدی را بگیرند. جا دارد از میثم تشکر کنم که با فداکاری، فضا را برای جوانان اراکی باز کرد.

سرمربی آلومینیوم ادامه داد: ما لیستی به باشگاه داده‌ایم. در رختکن از آقای رجاییان خواستم که هر چه سریع‌تر بازیکنان مدنظرمان را به باشگاه اضافه کنند تا بتوانیم کمبود بازیکن‌مان را جبران کنیم.

رحمتی در ادامه درباره حضور خلعتبری در استادیوم امام خمینی اراک گفت: آقای خلعتبری با باشگاه ما قرارداد بسته است. همانطور که در عقب زمین بازیکنان خوب و باتجربه‌ای داریم، در خط جلو هم نیاز به بازیکنان باتجربه داریم. ما منتظر هستیم تا ایشان تست‌های ایفمارکش را پشت سر بگذارد و اگر تست‌ها مثبت باشد، قراردادش نهایی می‌شود.

او درباره پیشنهاد فولاد به قائد رحمتی بیان کرد: باشگاه فولاد باتوجه به مصاحبه‌های دوستان عزیز که گفتند هشت بازیکن نیاز دارند، عملا مجبورند به همه بازیکنان لیگ پیشنهاد بدهند. ما اجازه خروج به قائد رحمتی نمی‌دهیم چون همین الان هم نیاز به بازیکن داریم.

سرمربی آلومینیوم در پاسخ به این سوال که آیا با حامد پاکدل برای حضور در اراک صحبت کرده است، توضیح داد: نه. من اطلاعی از جدایی حامد پاکدل از پرسپولیس ندارم ولی مطمئنا اگر با هر بازیکنی بخواهیم صحبت کنیم، ما با باشگاه ارتباط می‌گیریم و مستقیم با بازیکن صحبت نمی‌کنیم. ما در بازی قبلی با تیمی بازی داشتیم که عملا با سه بازیکن ما صحبت کرده بودند که شما هم گفتید. اگر قرار است بازیکنی جابجا شود، خیلی قشنگ است که ما از طریق باشگاه اقدام کنید. چنین کارهایی حرفه‌ای نیست.

رحمتی ادامه داد: ما الان به باشگاه تراکتور برای جذب آریاکیا نامه زده‌ایم. برای بازیکن دیگری هم نامه زده‌ایم. شما عملا دیدید که در بازی قبلی روی اشتباه فاحش داوری باختیم و گل آفساید خوردیم. در بازی قبلی ۹۰ دقیقه بازی دست ما بود ولی نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. من خودم این بحث اخلاقی را رعایت می‌کنم و دوست دارم باقی دوستان هم رعایت کنند. ما یکی، دو گزینه داریم و با باشگاه‌هایشان مذاکره کرده‌ایم اما با خود بازیکن صحبت نکرده‌ایم.

او در پاسخ به این سوال که آیا انتظاراتش در نیم فصل برآورده شده است، اظهار کرد: قول و قرار ما با باشگاه آلومینیوم، حفظ جایگاه قبلی تیم بود که خدا را شکر این اتفاق افتاده است و همچنین ساختن تیمی قدرتمند است. ما با پرسپولیس، فولاد و گل‌گهر بازی پایاپایی داریم. حفظ جایگاه پارسال اولویت ماست. ما نیاز به بازیکنان بیشتر داریم و سعی می‌کنیم شرایطمان را نسبت به نیم فصل اول بهتر کنیم.

سرمربی آلومینیوم درباره تاثیر تعطیلات جام جهانی فوتبال بر لیگ برتر بیان کرد: قبل از جام جهانی ۳ بازی را برده بودیم و ۳ بازی را مساوی کردیم. اگر به تعطیلات نمی‌خوردیم، جایگاه‌مان بالاتر بود. البته شرایطی است که برای همه یکسان است و باید با آن خودمان را وفق دهیم. فکر می‌کنم نیم فصل دوم جذاب‌تر باشد چون تیم‌ها به لحاظ امتیازی و فنی به هم نزدیک هستند.

رحمتی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا امین قاسمی‌نژاد در لیست مدنظر او حضور دارد، گفت: من لیست را به باشگاه داده‌ام. می‌توانید با اقای رجاییان صحبت کنید و اگر صلاح بداند به شما می‌گوید. هر بازیکنی قرار باشد به تیم اضافه شود، از رسانه‌های باشگاه معرفی می‌شوند. ما چیز پنهانی در باشگاه نداریم چون پول آنچنانی نداریم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر