جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۱۹۰۴
سه‌شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳

فکرشهر: فرماندار دشتستان با تاکید بر نقش مهم هادیان سیاسی در آگاه سازی اقشار مختلف جامعه گفت: آموزش و پرورش همایش‌هایی با محوریت جهاد تبیین برگزار کند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد بنافی عصر سه شنبه در نشست کارگروه جهاد تبیین با بیان اینکه سخنرانی سنتی نقش بسیار تأثیر گذاری در جهاد تببین دارد اما در کنار آن باید در فضای مجازی نیز فعال بود، خواستار حضور پررنگ هیئت‌های مذهبی و گروهی و بسیج محلات در این عرصه شد.

فرماندار شهرستان دشتستان بیان کرد: بسیج محلات و هیئت‌های مذهبی برای اثرگذاری در فضای مجازی و انجام رسالت جهاد تبیین واقعیت‌ها را با زبان هنر و تولید محتوای چند رسانه‌ای ارائه کنند تا محتوای تولید شده شامل همه سلایق بوده و اثربخش آن بیشتر شود.

وی با اشاره به نقش مهم هادیان سیاسی در آگاه سازی اقشار مختلف جامعه، افزود: هادیان سیاسی باید با آگاهی از مسائل روز موضوعات را تخصصی تحلیل و مخاطبان را اغنا و توجیه کنند.

نماینده عالی دولت در دشتستان تاکید کرد: با توجه به اینکه یکی از مأموریت‌ها و اولویت‌های اصلی امروز جهاد تبیین توسط آموزش و پرورش است که در این خصوص می‌طلبد همایش‌هایی برای مدیران و معلمان محترم برگزار شود.

فرماندار دشتستان خواستار ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌های مختلف با محوریت جهاد تبیین شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر