چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۲۰۹۵
جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۳

فکرشهر: امام جمعه برازجان با بیان اینکه سپاه مقتدر مهمترین نیروی ضد تروریستی است، گفت: اقدام خصمانه پارلمان اروپا علیه سپاه، نشانه شکست و ناامیدی آنها از آشوب‌های اخیر است.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با تبریک حلول ماه رجب اظهار داشت: ماه معظم رجب، برای اهل ایمان، بهار معنویت است و به‌ مثابه فروردین ماه در طبیعت، شروع ربیع سیر و سلوک معنوی است.

وی با اشاره به اینکه اول ماه رجب میلاد فرخنده و خجسته امام محمد باقر علیه السلام است اضافه کرد: از وجود مبارک امام باقر علیه السلام روایات مهم و شاخصی در باب آموزه‌های توحیدی وارد شده است که بسیار راهگشا است و خوب است درباره آنها مقداری بیندیشیم.

امام جمعه برازجان بیان کرد: سوم رجب شهادت امام علی نقی علیه السلام است؛ نفوذ معنوی و کلام امام هادی (ع) در میان مردم چنان عمیق شده بود که عبدالله بن محمد والی وقت مدینه، نامه‌ای به ‌متوکل نوشت و به ‌متوکل هشدار داد که «اگر حرمین را می‌خواهی از تحرکات علی بن محمد النقی علیهما السلام غافل مشو».

وی با اشاره به ماجرای ابر جاسوس انگلیسی تاکید کرد: معلوم می‌شود این ماه، فرصت خوبی برای بزرگ‌ترین موهبت الهی یعنی عاقبت‌ به ‌خیری است. در روایات هم تاکید شده است که زود در مورد بدی و خوبی افراد قضاوت نکنیم. پایان کار مهم است.

مصلح بیان کرد: در ماجرای اَبَر جاسوس انگلیسی، یادآور موضوع اصلی نگرانی مؤمن در این بیان نبوی (ص) است: «مؤمن همواره از بدعاقبتی هراسان است و تا زمان جان دادن و ظاهر شدن ملک‌الموت این نگرانی ادامه دارد و نسبت به ‌اینکه آیا به‌ رضوان الهی خواهد رسید، یقین ندارد».

وی افزود: این شخص مسئولیت‌های مختلفی داشت با توجه به ‌این سابقه و دسترسی به ‌اطلاعات طبقه‌بندی شده، مورد توجه سرویس اطلاعاتی انگلیس قرار گرفت و او را بزرگترین خیانت‌ها علیه ملت ایران و انقلاب و نظام اسلامی کشاند و در بدترین شرایط جنگ ترکیبی دشمن علیه ایران عزیز، از نحوه دور زدن تحریم‌ها و شناساندن شهید فخری‌زاده تا ... به ‌دشمنان ملت ایران اطلاعات می‌داد.

امام جمعه برازجان با اشاره به اقدام خصمانه پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: اعلام تروریست بودن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط پارلمان اروپا نشانه شکست و ناامیدی آنها از آشوبهای اخیر و غیظ و عصبانیت آنها از اقتدار سپاه عزیز و مقتدر است.

وی ادامه داد: نه تنها ایران اسلامی بلکه تمام کشورهای منطقه مدیون جهاد و اقتدار سپاه مقتدر ما است، آنها تصور می کنند با این اقدام وقیحانه می توانند این نهاد مقدس را که در دل مظلومان منطقه جاگرفته تضعیف کنند.

مصلح اضافه کرد: سپاه مقتدر مهمترین نیروی ضد تروریستی بوده و هست و در راس آن شهید سلیمانی عزیز نماد جهانی مبارزه با تروریست قرار دارد مردم انقلابی برای این بیانیه هیچ ارزشی قائل نیستند و به راه خود که همان مبارزه با استکبار و دفاع از مظلومان است ادامه خواهند داد و سپاه نیز عزیزتر از گذشته نزد این ملت خواهد ماند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر