جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۲۱۸۵
شنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۱

فکرشهر: رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان از انجام موفق نخستین عمل تعویض مفصل زانو با همت جراحان این بیمارستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، دکتر سیده انسیه سجادی زاده بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شاکریم که عمل جراحی تعویض مفصل زانو برای نخستین بار در این مرکز درمانی با موفقیت انجام می‌گیرد.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان با اشاره به این موضوع که عمل انجام‌شده، یک جراحی پیشرفته ارتوپدی است، گفت: هدف‌گذاری بیمارستان کنگان این است که عمل‌های این‌چنینی در زمینه ارتوپدی و همچنین سایر رشته‌ها را انجام دهد.

وی عنوان کرد: رشته ارتوپدی در بیمارستان کنگان می‌تواند نیاز بیماران را از مراجعه به مراکز درمانی بالاتر، واقع در سایر شهرستان‌ها و استان‌ها را مرتفع سازد و از این طریق هزینه‌های تحمیلی بر آنان را نیز به حداقل ممکن برساند.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان با تقدیر از دکتر نیکنام جراح ارتوپد بیمارستان و دکتر گلنوش خسرویان متخصص بیهوشی و سایر اعضای اتاق عمل تقدیر مرد و افزود: در حال حاضر بیمارستان سه جراح ارتوپد دارد که بنا داریم سطح عمل‌های ارتوپدی این مرکز درمانی را در قالب عمل‌های فوق تخصصی ارتقا دهیم.

وی یادآور شد: این مرکز درمانی آمادگی انجام عمل‌های تعویض مفصل زانو، لگن و عمل‌های آرتروسکوپی که به دنبال آسیب‌های ورزشی ایجاد می‌شود را نیز دارد.

سجادی زاده ضمن تشکر از معاونت درمان دانشگاه برای جذب پزشکان گفت: با توجه به وجود متخصصین و سطح بالای علمی آنان در بیمارستان کنگان، این مرکز درمانی از ظرفیت علمی و تخصصی مطلوبی در رشته‌های مختلف برخوردار است.

وی بیان کرد: در حال حاضر نیز عمل‌های متعدد و مختلفی در رشته‌های مغز و اعصاب، کلیه و مجاری ادراری، چشم، عمومی و زنان در این بیمارستان انجام می‌گیرد (و جدیداً نیز متخصص جراح گوش و حلق و بینی نیز به جمع ما اضافه شده است) که می‌توان با گسترش و افزایش این عمل‌ها، نیاز مردم را جهت مراجعه به بیمارستان‌های دیگر که البته با هزینه‌های جانبی همراه است تا حد زیادی کاهش داد.

جراح ارتوپدی بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان که مسئولیت انجام اولین عمل تعویض مفصل زانو را در این مرکز درمانی بر عهده داشت، گفت: به لطف و یاری خداوند و تلاش همکارانم در بیمارستان کنگان توانستیم اولین عمل تعویض مفصل زانو را با موفقیت کامل در این بیمارستان انجام دهیم.

دکتر سعید نیک‌نام عنوان کرد: در حال حاضر بسیاری از عمل‌های تخصصی لگن، زانو، مچ پا، دست، شانه و همچنین آسیب‌های ورزشی در این مرکز در حال انجام است و ما بنا داریم به یاری خداوند و با توجه به ظرفیت موجود، هم استانی‌های را تا حد امکان از مراجعه به مراکز درمانی سایر شهرها و استان‌های هم‌جوار بی‌نیاز کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر