پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۲۲۱۳
شنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته زیرساخت‌های اقتصادی در روستاهای استان بوشهر تقویت می‌شود تا شاهد رونق بیشتری در روستاها باشیم.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد محمدی‌زاده عصر شنبه در نشست با اعضای گروه‌های جهادی اظهار داشت: فعالیت‌های جهادی نقش مهمی در محرومیت‌زدایی و رفع مشکلات مردم بر عهده دارد.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی با رابطه قلبی با جامعه هدف، اثرگذاری مهمی در خدمات‌رسانی به مردم دارند تصریح کرد: با فعالیت‌های جهادی در مناطق هدف حرف و عمل پیوند می‌خورد.

استاندار بوشهر یکی از برنامه‌های مهم گروه‌های جهادی را خدمت‌رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار دانست و اظهار داشت: گروه‌های جهادی منشا کارها و خدمات مهم و ارزشمندی در جامعه هستند که خدمات آنان درخور ستایش است.

وی با اشاره به استقرار گروه جهادی نجوا در منطقه شنبه و طسوج شهرستان دشتی تصریح کرد: فعالیت‌های اجتماعی گروه جهادی نجوا در سه بخش درمانی، حقوقی و مشاوره‌ای سبب رضایت‌مندی مردم شده و انتظار می‌رود این خدمات ادامه داشته باشد.

‌استاندار بوشهر ادامه داد: همان گونه که زکات فعالیت پزشک و طبابت خدمات‌رسانی رایگان به جامعه هدف است، این مهم زمینه فراهم کردن آرامش روحی و روانی گروه‌های جهادی را ایجاد می‌کند.

محمدی‌زاده از رفع محرومیت و توسعه طرح‌های عمرانی در روستاها و شهرهای کم‌برخوردار خبر داد و بیان کرد: توسعه زیرساخت‌های اقتصادی در روستاها یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های استان بوشهر است که در این راستا طرح‌های مهمی بر اساس ظرفیت مناطق اجرایی شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح راهسازی در محورهای منطقه شنبه به جم تصریح کرد: تکمیل طرح راهسازی مسیر سرچشمه به باغان زمینه کوتاه شدن مسیرهای مختلف شهرستان جم و دشتی از جمله شنبه را فراهم می‌کند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه بخش شنبه ظرفیت مهمی در تولید محصولات کشاورزی دارد گفت: با تکمیل جاده سرچشمه به ریز و باغان به سرچشمه تحول مهمی در کوتاه شدن جاده‌های مواصلاتی در حمل محصولات کشاورزان به بازارهای هدف فراهم می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر