جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۲۲۷۴
يکشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۵:۴۰

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان از صدور سه هزار و ۳۱۲ اخطاریه بهداشتی برای مراکز تهیه و توزیع مواد غذائی تنگستان خبر داد و افزود: ۲ نانوایی پس از سیر مراحل قانونی پلمب شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، ماه زرافشون رفیعی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توجه به سلامت آنچه به عنوان مواد غذایی در دسترس مردم قرار می‌گیرد به عنوان مسئولیت شغلی و رسالت انسانی را به بهترین شکل و صورت ممکن انجام می‌دهیم و در این مسیر با هیچ‌کس مماشات نخواهیم کرد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان تنگستان اظهار داشت: در همین راستا در سال جاری ۷ هزار و ۵۰۹ بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی انجام و ۳ هزار و ۳۱۲ اخطاریه بهداشتی صادر شده است.

ماه زرافشون رفیعی افزود: از میان اخطاریه‌های بهداشتی صادر شده، ۹۱ واحد صنفی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان گفت: ۲ نانوایی در تنگستان به دلیل تخلفات بهداشتی و عدم رعایت موازین بهداشت محیط، پس از معرفی به تعزیرات و سیر مراحل قانونی پلمب شد.

وی تصریح کرد: در بازدیدهای صورت گرفته از صنوف تهیه و عرضه مواد غذایی ۱۳ تن انواع مواد غذایی کشف و معدوم شده است که در این راستا انتظار می‌رود مردم نیز در هنگام خرید مواد غذایی توجه به تاریخ تولید و انقضا مواد غذایی را در نظر داشته باشند.

رفیعی از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی کارشناسان بهداشت محیط تنگستان را در جریان قرار دهند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان تنگستان تأکید کرد: سریع‌ترین راه برای ارتباط با کارشناسان بهداشت محیط سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر