سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۲۲۹۳
يکشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱

فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: برگزاری مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌ها باعث انسجام، همبستگی و افزایش سطح کیفی شوراها می شود.

به گزارش فکرشهر، وحید نیک روش روز یک‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: اجلاس مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌ها به میزبانی اهواز برگزار شد که طی آن کمیسیون‌های تخصصی تشکیل و موارد مطرح شده به یک مکاتبه‌ با مسئولین ذی‌ربط تبدیل و به امضا اعضا رسید تا از این راه مسائل شوراها پیگیری کنند.

وی افزود: مسائل زیست محیطی، پسماند، سلامت، خدمات شهری، حوزه عمرانی، پیشنهادات در حوزه حمل و نقل، راهکارها و پیگیری برای حمایت از شوراهای بالای ۱۰۰ هزار نفر از طریق مجلس و کمیسیون ماده ۱۰۰ از مواردی بود که در کمیسیون‌های تخصصی این مجمع بررسی شد.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر تصریح کرد: اصلاح و تعیین مقیاس استاندارد سنجش آلودگی هوا برای شناسایی شهرهای آلوده و اقدام برای وصول عوارض آلایندگی، ممانعت از صدور مجوز برای حفر چاه‌های عمیق برای جلوگیری از فرونشست زمین، استفاده از پساب‌های فاضلاب شهری برای آبیاری فضاهای سبز شهری و پارک‌های جنگلی و تعیین تکلیف لایحه جامع مدیریت شهری از جمله مواردی بود که به اتفاق مورد تایید اعضا این اجلاسیه قرار گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر