جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۲۳۱۱
دوشنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲

فکرشهر: فرماندار دشتستان بر استفاده از فضای مجازی و تولید محتوای فاخرتاکید کرد و گفت: قرارگاه جهاد تبیین در تمامی بخش‌های شهرستان دشتستان تشکیل شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد بنافی صبح دوشنبه در نشست کارگروه تخصصی جهاد تبیین که با حضور ائمه جمعه شهرستان و آموزش و پرورش مناطق برگزار شد، گفت: دشمن همواره به دنبال ضربه زدن به انقلاب است، اکنون جنگ ما با دشمن جنگ رسانه‌ای و ترکیبی است که باید با آگاهی کامل علیه آن اقدام کرد.

فرماندار دشتستان ادامه داد: در این راستا در مرکز شهرستان قرارگاه جهاد تبیین تشکیل شده که می‌طلبد در بخش‌های دیگر شهرستان این قرارگاه راه‌اندازی شود و زیر نظر ائمه جمعه و بخشداران فعالیت کند.

بنافی با بیان اینکه یکی از هدف‌های جنگ ترکیبی دشمن، آموزش و پرورش است، تاکید کرد: نقش آموزش و پرورش برای جلوگیری از نفوذ و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن بسیار حائز اهمیت و اثربخش است.

فرماندار دشتستان ادامه داد: دانش آموزان ما باید از انقلاب و دستاوردهای آن اطلاع بیشتری پیدا کنند و این وظیفه هادیان و مسئولان است که با تبیین و روشنگری نسبت به دانش آموزان بصیرت افزایی کنند.

وی اضافه کرد: در تبیین و افشای نقشه‌های دشمن نباید ناامید شد و باید اضافه بر آن با اعتماد به نفس بخشیدن به دانش آموزان، کارآمدی مدیران و قوی بودن نظام را اثبات کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر