پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۲۳۱۴
دوشنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳

فکرشهر: رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از کشف ۱۶ دستگاه موتورسیکلت و ۲ دستگاه خودروی سرقتی در اجرای طرح عملیاتی ویژه کشف وسایط نقلیه سرقتی در استان خبر داد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ جوشن سهرابی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پلیس اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای را بر اساس وظایف ذاتی خود با جدیت پیگیری خواهد کرد.

وی اضافه کرد: در اجرای برنامه عملیاتی سال جاری و در راستای پیگیری خواسته‌های به حق شهروندان، طرح ویژه مقابله با سارقین وسایل نقلیه در دهه سوم دی ماه در سطح استان اجرا شد که تلاش همکاران در دوایر تجسس و پلیس آگاهی در سطح استان منجر به کشف تعداد ۲ دستگاه خودرو و تعداد ۱۶ دستگاه موتور سیکلت سرقتی و تحویل آن به افراد مالباخته شد.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر افزود: از دلایل وقوع سرقت وسایل نقلیه به ویژه موتور سیکلت در استان کمبود پارکینگ در نقاط شلوغ و پر ازدحام به ویژه در شهرستان‌های پر جمعیت استان و عدم رعایت نکات ایمنی نظیر رها کردن در خیابان‌ها، معابر، جلوی مراکز تجاری، ورزشی، تفریحی و … بوده و همکاری دستگاه‌های مرتبط و رعایت نکات ایمنی از سوی شهروندان مورد نیاز و مبرم است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر