جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار اقتصاد
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۲۳۵۶
دوشنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۴

فکرشهر: مجری چهاردهمین‌ نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و ‌پتروشیمی در عسلویه گفت: در این نمایشگاه ۱۷۰ شرکت داخلی و نمایندگان شرکت‌های خارجی آخرین توانمندی و دستاوردهای خود را در حوزه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی عرضه می‌کنند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، مبین غفوری روز دوشنبه با اشاره به استقبال چشمگیر تولید کنندگان اظهار کرد: چهاردهمین‌ نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و ‌پتروشیمی پارس جنوبی نهم بهمن ماه جاری با حضور مسئولان کشوری و استانی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس (عسلویه ) گشایش می‌یابد.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه ۱۷۰ شرکت داخلی آخرین تولیدات و دستاوردهای تخصصی خود در حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی را در معرض دید علاقه‌مندان می‌گذارند.

غفوری ادامه داد: چهاردهمین‌ نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و ‌پتروشیمی در محل دائمی نمایشگاه‌های پارس در عسلویه از ۹ تا ۱۲ بهمن ماه جاری ساعت ۹ تا ۱۷ میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

مجری چهاردهمین‌ نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و ‌پتروشیمی در عسلویه اظهار کرد: با توجه به سطح بالای برگزاری این نمایشگاه پیش بینی شده بازدیدکنندگان قابل توجهی از داخل و نمایندگان شرکت‌های خارجی در آن حضور یابند.

غفوری افزود: با توجه به حمایت‌های مطلوب پارک علم و فناوری خلیج فارس (بوشهر)، منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و شرکت پتروشیمی پارس، تمهیدات لازم برای برپایی هر چه باشکوه تر این نمایشگاه پیش بینی شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر