جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۲۳۷۴
دوشنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷

فکرشهر: امام جمعه گناوه با تاکید بر استفاده از فرصت اعتکاف برای تقویت معنویت در جامعه گفت: دهه مبارک فجر فرصت گرانبهایی برای بیان دستاوردهای نظام مقدس اسلامی است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی عصر دوشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان گناوه با تبریک آغاز ماه رجب اظهار داشت: در ایام فاطمیه، هفته مقاومت و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بهترین برنامه‌ها را در سطح شهرستان شاهد بودیم و فضای شهر فاطمی و علوی و انقلابی بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان گناوه با اشاره به در پیش بودن ایام الله دهه مبارک فجر و گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: دهه مبارک فجر یادآور رشادت‌ها، ایثارگری‌ها، ازخودگذشتگی‌هایی است که به پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی منجر شد که در این ایام الله نیز باید برنامه‌هایی هر چه باشکوه‌تر برگزار شود.

امام جمعه گناوه خاطرنشان کرد: یادآوری ایام الله دهه فجر و حوادث و رخدادهایی که به پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی منجر شد وظیفه همه ما است و باید بیان و تبیین شود.

حجت الاسلام رکنی اضافه کرد: دهه مبارک فجر فرصت بسیار مناسب و گرانبهایی برای یادآوری و بیان دستاوردهای نظام مقدس اسلامی در طول چهاردهه بویژه برای نسل جوان است.

وی با تاکید بر حضور مسئولان در بین مردم در دهه مبارک فجر، گفت: برنامه ریزی لازم برای حضور مسئولان در میان مردم و پاسخگویی به سوالات آنها به ویژه در مساجد از اولویت برنامه‌ها در ایام دهه فجر قرار گیرد و این ارتباط و و گفتگوها که در حقیقت گفتمان انقلاب اسلامی است در ایام الله دهه فجر انجام شود.

فرصت اعتکاف برای تقویت معنویت در جامعه استفاده شود

امام جمعه گناوه با اشاره به ایام اعتکاف در ماه رجب گفت: بشر امروز خلأ معنویت را در زندگی خود احساس می‌کند و برنامه‌های معنوی از جمله اعتکاف نه تنها در جامعه ما بلکه در همه جوامع بشری مورد نیاز است.

وی یادآور شد: بشر هر چه پیشرفت کند نیازمند معارف الهی دارد که می‌تواند دنیا و انسان را کنترل کند و اعتکاف در همه ادیان الهی از دستورات خداوند بوده و مختص دین اسلام نیست.

وی گفت: ایام اعتکاف فرصت خوبی برای تقویت معنویات در جامعه است و این فرصت را باید قدر دانست و بهره برد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان گناوه گفت: امروز دشمن از معنویات مانند اعتکاف‌ها و ولایت فقیه و ارتباط‌های معنوی در جامعه ما در هراس و واهمه است.

امام جمعه گناوه یادآور شد: این معنویات جامعه ما را در برابر تمام نقشه‌های دشمن بیمه کند و تمام تلاش خود را باید به سمت و سوی این برنامه‌های معنوی پیش ببریم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر