پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
دبیر ستاد دهه فجر استان بوشهر:
کد خبر: ۱۳۲۳۹۴
سه‌شنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴

فکرشهر: دبیر ستاد دهه فجر استان بوشهر گفت: ۲۱ کمیته ستاد دهه فجر در شهرستان بوشهر راه اندازی شده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایسنا، تیمور یزدان شناس سه‌شنبه ۴ بهمن در نشست ستاد دهه فجر شهرستان بوشهر با اشاره به اهمیت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی یکی از نقاط عطف تاریخ معاصر در جهان است که به رهبری امام خمینی(ره) بنا نهاده شده است.

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی در طول ۴۴ پس از انقلاب منشأ خدمات فراوانی بوده و هست و لذا باید این اقدامات برای مردم تشریح شود و در دهه فجر برنامه‌های شاد و جذاب پیش بینی شود.

دبیر ستاد دهه فجر استان بوشهر تصریح کرد: این دهه فرصت مناسبی است برای تببین اقدامات نظام و دولت اسلامی و باید همه دست به دست هم دیم و امسال دهه فجر باشکوهی داشته باشیم.

یزدان‌شناس عنوان کرد: ۲۱ کمیته ستاد دهه فجر از جمله کمیته‏ اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی، کمیته ایثارگران، کمیته‏ بسیج، کمیته‏ روستایی و عشایری، کمیته زنان و خانواده، کمیته‏‌ فضاسازی و مدیریت شهری، کمیته کودک و نوجوان و کمیته‏ هیئات مذهبی و تشکل‌های دینی در شهرستان بوشهر راه اندازی شده است. 

فرماندار بوشهر نیز در ادامه این نشست با محکوم قراردادن سپاه در لیست سازمان های تروریستی بیان کرد: ما ضمن محکوم کردن این اقدام بزدلانه از سپاه پاسداران حمایت می‌کنیم و تا روزی که زنده هستیم به عنوان بسیجی خواهیم ماند.

رحیمی ادامه داد: سپاه نهادی است که در دل مردم قرار دارد و امروز آن از روی استیصال، سپاه عزیز ما را در لیست تروریستی می دهند.

وی با اشاره به اینکه تمام نیروی های مسلح ما از تمامیت ارضی ما دفاع می کنند اظهار کرد: دشمن به این یقین رسیده که سپاه با اقتدار و توانمند است وگرنه کاری به نیروهای مسلح و سپاه نداشتند.

فرماندار بوشهر بیان کرد: دهه فجر متعلق به همه هست و همه باید پای کار باشند و با برگزاری نمایشگاه و برگزاری نشست های بصیرتی دستاورد های نظام و انقلاب اسلامی در دید و منظر عمومی قرار داده شود.

رحیمی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه و فضاسازی داخلی و بیرونی نهادها و ادارات باید انجام شود و دستگاه های که در این زمینه کوتاهی کنند با آنها برخورد می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر