پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۲۴۰۱
سه‌شنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از روز جمعه با شدت‌گرفتن وزش بادهای نسبتاً شدید تا شدید شمالی، سواحل استان بوشهر و خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد شد.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که با تداوم فعالیت سامانه بارشی تا اوایل وقت جمعه، در برخی ساعات وقوع بارش‌های پراکنده و رگبار باران و رعدوبرق، در سطح استان بوشهر پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: طی این مدت، به‌دلیل سرعت قابل‌توجه وزش باد روی دریا، بخش‌های مرکزی و جنوبی خلیج فارس طی ساعاتی متلاطم خواهد بود.

وی گفت: از روز جمعه با شدت‌گرفتن وزش بادهای نسبتاً شدید تا شدید شمالی، سواحل استان و خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: طی این مدت آسمان استان نیمه ابری تا ابری همراه با غبار محلی و در برخی مناطق مه صبحگاهی. گاهی بارش پراکنده و رگبار باران و رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

وی یادآور شد: جهت وزش باد متغیر، روی دریا غالباً شمال غربی تا شمال شرقی، با سرعت ۱۰ تا ۲۸ گاهی تا ۳۴ کیلومتر در ساعت و در نواحی جنوبی و مرکزی غالباً شمال شرقی تا جنوب شرقی، در برخی ساعات ۱۴ تا ۳۴ گاهی تا ۴۲ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

مساعدی بیان کرد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتی متر و در سواحل جنوبی و مرکزی در برخی ساعات ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی متر پیش بینی می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر