جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۲۴۰۲
سه‌شنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰

فکرشهر: مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: با احداث دیوار حفاظتی از محل اعتبارات ششمین سفر استانی رئیس جمهور ۱۶ روستای این استان ایمن سازی شد.

به گزارش فکرشهر، علیرضا مقدم روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: با تخصیص ۲۰میلیارد تومان اعتبار مصوب سفر مهرماه پارسال رئیس جمهور سه هزار و ۲۱۳ متر دیوار حفاظتی در ۱۶ روستای شهرستان‌های دشتی، تنگستان و جم احداث شده است.

وی یادآورشد:با ایمن سازی این شمار روستا، تعداد روستاهای ایمن سازی شده استان بوشهر به ۴۵ روستا افزایش می‌یابد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر اظهارداشت: با اجرای این مصوبه سفر استانی هیات دولت به استان بوشهر شمار روستاهای در معرض خطر سیلاب این استان از ۱۶۹ روستا به ۱۲۴ روستا کاهش یافته است.

مقدم تصریح کرد: با توجه به رویکرد دولت سیزدهم در راستای توجه به روستاها؛ تلاش می‌شود مابقی روستاهای استان تا پایان دولت سیزدهم ایمن سازی و دغدغه ایمن نبودن روستاها در مقابل خطر سیلاب برای همیشه از استان بوشهر برچیده شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر اظهارداشت: همچنین ساخت یکهزار و ۸۰۰ واحد مسکونی از محل مصوبات سفر رئیس جمهور در ۱۰ شهرستان از دیگر مصوبه های سفر هیات دولت به این استان بود که با تلاش صورت گرفته این تعداد به ۲هزار و ۳۸۰ واحد افزایش یافت.

مقدم ادامه داد: از این شمار تاکنون ۲هزار و ۲۹۴ واحد مسکونی به مرحله انعقاد قرار داد رسیده است.

وی افزود: از این تعداد واحد مسکونی عملیات اجرایی یک هزار و ۳۸۰ واحد به پایان رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: برای ساخت این واحدهای مسکونی به ازای هر واحد ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات و از ۱۵ تا ۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر