جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۲۴۱۲
سه‌شنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۱

فکرشهر: دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر گفت: برنامه‌های متنوع ولادت امام علی(ع) در استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حسین کارگر صبح سه‌شنبه در نشست با رابطان غدیر استان بوشهر اظهار داشت: برنامه‌ریزی برای برگزاری برنامه‌های ویژه سالروز ولادت حضرت علی (ع) صورت گرفته است و با مشارکت دستگاه‌های مختلف برنامه‌های خوبی در استان خواهیم داشت.

وی با تاکید بر معرفت‌افزایی نسبت به شخصیت، فضائل و سیره امیرالمومنین (ع) تاکید کرد: معرفی حضرت علی (ع) به عنوان الگوی زندگی، تبیین آموزه‌های علوی برای زندگی فردی و اجتماعی و ترویج نهج‌البلاغه در جامعه از برنامه‌های مهم در این ایام است.

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر از تشکیل ستاد رجبیه برای برگزاری مراسم ۱۳ رجب خبر داد و بیان کرد: برگزاری شب شعر در مدح مولا امیرالمومنین، برگزاری مراسم جشن میلاد در مساجد، تکایا و اماکن مذهبی، برگزاری مسابقه پیامکی، وبلاگ‌نویسی و دل‌نوشته از دیگر برنامه‌ها است.

وی از انتخاب پدر نمونه در مراسم ویژه میلاد حضرت علی (ع) خبر داد و تصریح کرد: برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در مدارس و دانشگاه‌ها، رسیدگی به ایتام و نیازمندان و قرائت زیارت حضرت امیرالمومنین از برنامه‌های این ایام است.

کارگر از برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی در رابطه با فضائل و مناقب حضرت علی خبر داد و خاطرنشان کرد: فضاسازی شهرها، اصناف، دستگاه‌ها و نهادها و مراکز علمی و آموزشی در این ایام دنبال می‌شود.

وی برگزاری ازدواج دانشجویی، ویزیت رایگان بیماران، فضاسازی و تبلیغ سبک زندگی علوی، ترویج نهج‌البلاغه، راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری محافل انس با قرآن و استفاده از ظرفیت اعتکاف را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر